חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

פלייאוף בבאולינג

 

אחרי עונה שלמה של תהפוכות, שחקני הבאולינג של ליגת מודיעין נכנסים אל הישורת האחרונה, ומתחילים את משחקי הפלייאוף, שיקבעו מי תהיה אלופות הבאולינג של מודיעין.

 

 אחרי עונה שלמה של תהפוכות, שחקני הבאולינג של ליגת מודיעין נכנסים אל הישורת האחרונה, ומתחילים את משחקי הפלייאוף, שיקבעו מי תהיה אלופות הבאולינג של מודיעין. ביום ראשון (6.5) התקיים הסיבוב האחרון לקראת משחקי ה"פליי-אוף". היו כמה תוצאות נפלאות על המסלולים: במשחק הראשון, יוסי מני הוביל על כולם עם 212 נקודות. במשחק השני צ’אק האס הוביל עם תוצאה 198.

במשחק השלישי של הסדרה, אבי גיאת זרק כמה סטרייקים טובים והשיג תוצאה של 201 נקודות. רולי שוורצמן סיים את משחקו עם 5-סטרייקים רצופים והשיג התוצאה הטובה שלו העונה--226 נקודות. אמנון דמארי עשה "טרקי" (3-סטרייקים רצופים) בתחילת המשחק ועוד רבייעה של סטרייקים משכנעים ברציפות לקראת סוף המשחק וכיכב על המסלולים עם 231 נקודות. ביום ראשון (13.5) איל דמארי, בן ה-12, זרק 4-סטרייקים ברציפות בתחילת המשחק הראשון, ועזר לקבוצתו לנצח בקלות עם 210 נקודות. במשחק השני, דניאל סקלר היה בפוקוס והוא השיג 201 נקודות.

שמעון שררה הוביל על כולם עם 206 נקודות. במשחק השלישי יוסי אבולפיה היה ב"זון" עם 202. זאב מץ כיכב עם משחק נקי שבו הוא התחיל עם טרקי (3-סטרייקים רצופים), ואז ספייר ועוד טרקי, וסיים את הערב עם 235 נקודות. הרמה בלי ספק מאוד גבוהה בליגה המקומית, וכעת יש גם נתון שיוכיח זאת, עד כה, 23 מתוך 31 השחקנים ושחקניות בליגה עברו את ה-200 נקודות במשחק העונה ועוד שני שחקנים השיגו 199 במשחק. כבוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות