חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות ישראל בכדורשת

 

יותר מ500 נשים, בני זוגן וילדיהן הגיעו ביום שישי האחרון לאליפות ישראל בכדורשת אותה הפיקה מחלקת הספורט של עיריית מודיעין,

 

יותר מ500 נשים, בני זוגן וילדיהן הגיעו ביום שישי האחרון לאליפות ישראל בכדורשת אותה הפיקה מחלקת הספורט של עיריית מודיעין, מכבים-רעות כידוע, בשנים האחרונות התפתח בעיר ענף ספורט זה כאשר בעיר קיימת מזה ארבע שנים ליגת כדורשת (מאמאנט) ובה פעילות עשר קבוצות, ולכן היה טבעי כי העיר גם תארח את אליפות ישראל.

לאליפות נרשמו 24 קבוצות מכל רחבי הארץ, מערד מעד דליית אל כרמל, שהגיעו בבוקר יום שישי לפארק הדגים. הקבוצות התחלקו לשמונה בתים כאשר לאחר מכן נערכו משחקי הדירוג בהתאם למיקום הקבוצות בבתים המוקדמים. הטורניר עצמו הסתיים במשחק גמר צמוד ומרתק שהסתיים בניצחון 22-25 של נבחרת כדורשת מכפר יונה על נבחרת מקבילה מנס ציונה. במקביל למשחקים נהנו המשתתפות בני זוגן והילדים משלל פעילויות וכך היה ניתן לשלב בין ספורט, צפייה בספורט ומשחקים באותו מקום.

מנהל מחלקת הספורט חנן דנציגר: מודיעין, מכבים-רעות הולכת ומתגבשת כעיר ספורט מרכזית בישראל וההוכחה היא שיותר מעשרים נבחרות הגיעו ביום שישי מכל הארץ כדי להשתתף באליפות הכדורשת. מארגני האליפות ציינו כי האליפות נערכה בצורה מקצועית ומסודרת ואני מודה לעובדי מחלקת הספורט העירונית שבזכותם הטורניר הפך להצלחה כה גדולה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות