חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חגיגה כפולה

 

שחר פאר עלתה השבוע לסיבוב השני במדריד, שנחשב אחד הטורנירים היוקרתיים ביותר אחרי הטורנירים המרכזים

 

שחר פאר שחגגה ביום הפועלים בשבוע שעבר 25 קיצים, פתחה את טורניר החימר היוקרתי במדריד בניצחון מתוק, זאת אחרי הפסד כואב בטורניר בודפשט בשבוע שעבר. פאר (54 בעולם) עלתה השבוע לסיבוב השני במדריד, שנחשב אחד הטורנירים היוקרתיים ביותר אחרי הטורנירים המרכזים שסך פרסיו הוא 3.75 מיליון יורו, לאחר שנצחה את פולוניה הרצוג הסלובנית, המדורגת 37 בעולם.

זהו נצחונה הראשון של פאר מזה שלושה חודשים על טניסאית הגבוהה ממנה בדירוג, וניצחון שזיכה אותה ב-80 נקודות דירוג יקרות. פאר שנפגשה בעבר עם הסלובנית הקפידה לנצח אותה בכל מפגש, אף על פי הפער בדירוג, ומאזן המשחקים בינהן עומד על 4:0 לטובת פאר. פאר פתחה את המשחק היטב בשבירה במשחקון הראשון, שהעלתה אותה ליתרון 3:1. לאחר מכן המשיכה פאר ללחוץ ושבירה נוספת הכריעה את המערכה הראשונה בתוצאה 6:3 לפאר. גם את המערכה השנייה פתחה פאר היטב ביתרון של 3:1, אולם הרצוג התאוששה, ולרגע היה נדמה שפאר עלולה להישבר.

אולם בתום מערכה שנייה קשה, ידה של פאר הייתה על העליונה והיא נצחה את המשחק החשוב בתוצאה 6:5. בסיבוב הבא מחכה לפאר האמריקנית ורווארה לפצ’נקו (73) שניצחה את פרנצ’סקה סקיאבונה האיטלקיה בשלוש מערכות, ועל פי הדיווחים נמצאת בכושר ירוד. פאר עלתה השבוע גם שלב אחד בדירוג למקום ה-53, אולם הקפיצה המשמעותית תהיה בשבוע הבא, לאחר שנצחה את הסלובנית המדורגת גבוה ממנה והרוויחה 80 נקודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות