חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עשו את זה!

 

לאחר שלוש עונות זה קרה. עירוני מודיעין עלתה לליגה ב’. כתב "חדשות מודיעין" מספר על ההיסטריה שהייתה סביב המשחק הגורלי שהתקיים בשישי האחרון במגרש בגדרה

 

בעוד חמש שנים, אולי עשר, כשעירוני מודיעין תתמודד על עלייה לליגת העל וכולם ינסו להיזכר במשחק העלייה ההיסטורי של מודיעין לליגה ב’, הם יוכלו להציץ במאמר הזה על משחק העלייה של עירוני מודיעין אלופת מחוז מרכז בעונת 2011/2012 ולהבין מה קרה פה.

ביום שישי 4.5, יום המשחק הגורלי משעות הבוקר הסתובב מייסד המועדון דוד בן-שימול, יחד עם חבר בסוזוקי ירוקה ברחבי העיר כשמלפנים שלט ענק: "עירוני מודיעין תודה על עונה נפלאה" ומאחור שלט נוסף: "עירוני מודיעין אלופה ומחזיקת גביע". מתוך הסוזוקי בקע בפול ווליום המנון המועדון. עוברי האורח פרגנו במחיאות כפיים וקריאות עידוד. בשעה 11.30 החלו ה"אולטראס" (אוהדיה השרופים של עירוני מודיעין), אילון גולד, ניתאי שגיב וקובי אטון הגיעו למגרש בעמק בית שאן עם דגלים וחצוצרות. הם תלו שלטים על האוטובוס של השחקנים והחלו לחגוג כשהם סוחבים איתם את שחקני הקבוצה, וזה עוד לפני שהמשחק בכלל החל.

בדרך למשחק מול עירוני גדרה שנערך בכנות, דאג בן-שימול להשמיע לשחקנים באוטובוס את השיר של קווין: "אנחנו אלופים". במגרש בכנות שמעו השחקנים תדריך טאקטי ממאמן הקבוצה חגי קול שהדגיש: "כל שחקן חולם על משחקים כאלה, תהיו אחראים ותשחקו כמו שאתם יודעים". בן שימול ציין: "עבדתם קשה עונה שלמה. הגביע כבר שלכם, יש לכם 90 דקות להגשים חלום ולזכות באליפות ולהיזכר כמי שהביאו דאבל היסטורי לעיר מודיעין. אתם מסוגלים, אתם ויינרים, בהצלחה". 150 האוהדים תלו דגלים וכרזות עידוד במגרש המארח והדליקו את השחקנים. היה שם גם קונפטי שתרם לאווירה. יו"ר עירוני, עו"ד עופר רוקח היה לחוץ, הוא בן ושימול שתו שני ליטר מים כדי להירגע.

ראש העיר, חיים ביבס שתומך ומלווה את המועדון מיום ההקמה הצטרף לקראת המחצית והתקבל בקריאות עידוד על ידי האוהדים שמעריכים את האכפתיות שהוא מגלה. המשחק יצא לדרך ואחרי דקותיים החלו החגיגות: נועם מזרחי שחרר ים לחץ כשהעלה את עירוני מודיעין ליתרון 1:0, הוא הוסיף עוד שער ויוני זכריה תרם עוד שניים. הקהל של מודיעין היה בטירוף. המשחק נגמר בתוצאה 4:0 ויש אליפות. יש עלייה לליגה ב’, יש דאבל - גם מקום ראשון בליגה וגם גביע. האולטראס הנרגשים שרו באושר גדול בלווי התוף הענק של קובי אטון: "לכל מקום שבאתי עשיתי מהומה/ הלכתי עם עירוני גם בטוב וגם ברע/למענך עודדתי בגשם בשרב/עירוני מודיעין אני תמיד אותך אוהב". בסיום המשחק, פרצו האוהדים לכר הדשא, יחד עם ביבס, רוקח ובן שימול, השמפניות נפתחו והשחקנים ערכו הקפת אליפות עם דגלי הלאום והעיר.

את הדרך למודיעין עשתה שיירה צוהלת של עשרות רכבים ואחרי סיבוב ניצחון בעיר הגיעו כל השחקנים עם 300 אוהדים נוספים ללובי בניין העירייה שם אף אחד לא נשאר יבש, דליים של מים עפו לכל עבר, השחקנים שרו ורקדו, השמפניה נשפכה כמים ובן שימול אלתר במה עליה העלה את השחקנים ששאגו: "יש אליפות, יש אליפות", הוא דאג לברך וציין את כל השותפים לדרך מיום ההקמה וכמובן גם את חברת ההנהלה רחל רונן ז"ל: "אנחנו על המפה ולא רק בגי פי אס אלא בפועל, במציאות, על הדשא הירוק, מה שבטוח שבמודיעין יש עתיד לספורט בכלל ולכדורגל בפרט". אחר כך בירכו ראש העיר, חיים ביבס, מחזיק תיק הספורט, מוטי גרונר ורוקח.

אחרי שכולם היו רטובים וספוגים בשמפניות וזיעה הודיע רוקח לפני הפיזור: "שיהיה ברור מעכשיו שהמאמן, חגי קול ממשיך איתנו גם בעונה הבאה". כשנשאל רוקח מה יהיה בעונה הבאה? הוא השיב בביטחון: "רוצים עוד דאבל, גביע ואליפות ולהגיע לליגה א’"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות