חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נפגע וברח

 

על הנהג שסרב לשיחת נימוסין עם השוטרים, על הדולה שנעלמה ועל הנהג שפגע אבל דוקא הנפגע ברח. ארועי השבוע היישר מפי סגן מפקד תחנת מודיעין הנכנס.

 

ככה יעשה לנהג שמסרב לעצור לשיחת נימוסין

אירועי העצמאות עברו ללא שום אירוע חריג. כך מדווח לנו סגנו החדש של מפקד תחנת משטרת מודיעין רב פקד יאיר שרם. אבל כבר בשבת העניינים שבו לסורם. השעה 8 בערב ושוטרי התחנה שסימנו לרכב לעצור, הבינו מהר שלנהג היקר אין שום כוונה לעצור לשיחת נימוס עימם והחל מרדף שסופו לא היה ממש מלבב. המרדף נמשך לאורך מספר ק"מ כשהנהג (יחד עם עוד ארבעה נוסעים שהיו אתו ברכב) המשיך להשתולל ואף פגע באזרח שחלף במקום. סופו של מרדף הרכב נעצר, ארבעת השבח"ים שהתאכסנו בו שוחררו לביתם, הרכב עצמו נלקח וביום ב’ השבוע כך מסר רב פקד שרם, הוגש כתב אישום נגד הנהג בבית המשפט המחוזי.

קפצו משכם לבקר

ומאותו ענין לאותו ענין. במסוף מכבים עשו ביום א’ השבוע עבודה קפדנית במיוחד. והשלל? שלושה תושבי שכם צעירים בגילאי ה-30. כולם אגב בעלי הרשעות בתחום הביטחוני. גם נגדם הוגש כתב אישום.

הלכת לחבר? ספר לאבא

היום יום שישי בבוקר לאחר ליל עצמאות תוסס, ותושב מודיעין נכנס לדאגה עמוקה, הסיבה? בנו בן ה- 15 שנסע לעיר ללא הפסקה לבלות לא שב. אבל לא להיבהל... וכמו שקורה במרבית המקרים האבדה נמצאה מאופסנת אצל חבר. גם לחבר שלום.

 

הדולה שהלכה לאיבוד

וכשכבר הולכים לאיבוד אז מתברר שזה תמיד קורה בזוגות. צעירה בת 28 תושבת ירושלים, דולה במקצועה, הודיעה ביום שישי שעבר לחברתה כאן במודיעין שהיא קופצת אליה לביקור. החברה המאושרת הכינה שולחן ערוך והמתינה לידידה הירושלמית שלה. אבל השעה כבר שש בערב ולחברה אין זכר. המודיעינית המארחת נחפזה לתחנת המשטרה, כולה דואגת ואז התברר שגם הוריה של האובדת הירושלמית, תושבי רעננה הגיעו למודיעין והכל המתינו לתוצאות חיפושי המשטרה. בתחנה עצמה עשו ניסו לאתר את הצעירה דרך הסלולרי שלה שדווקא אז החליט לשבות ולבסוף כשהאבדה נמצאה התברר שלכל היעדרות יש סיבה. הירושלמית כאמור הינה דולה (מיילדת אישית) במקצועה הוזעקה לבית חולים שם עמדה ללדת אחת המטופלות שלה. מאחר והיא דתיה, אזי גם הנייד שלה כובה. שבת או לא שבת.

 

נפגע וברח

על נהגים שפגעו וברחו כבר שמענו ואליהם הורגלנו, אבל הנה במודיעין דווקא קרה השבוע אירוע הפוך לחלוטין. נהג רכב שנסע בעיר פגע בילד בגיל בי"ס יסודי. הנהג שתחילה כך סברו נמלט, נמצא אחרי כן כשהוא מחפש את הילד בו פגע. הנפגע, כך התברר, הוא תלמיד כיתה ג’ נמצא לבסוף בבית ספרו. הנהג הגיע לתחנה, מסר הודעת נהג והמשיך לביתו. גם זה קורה. הילד אגב בסדר גמור.

מ- 15 יוצאים 15

ביום ראשון האחרון התקיים מה שמכונה "מבצע משאיות". המבצע היה בשותפות בין ניידת משרד התחבורה למשטרת מודיעין. המבצע, כך הסתבר, נשא פירות יותר ממה שסברו גדולי האופטימיסטים: 15 משאיות נבדקו ו... 15 דוחות הוצאו. איך זה קורה? 10 מהם על משקל עודף, זה על שיחה בנייד ואחר... בקיצור אצל הנהג הישראלי בעיקר אם הוא נהג משאית לא קשה למצוא סיבות לקבל דו"ח. אבל לא כולם יצאו כל כך בזול. אחת המשאיות שנשקלה נמצאו עליה לא פחות מ- 27% של משקל עודף. נו, הגזים קצת הנהג החביב, אבל חביבותו לא ממש עזרה לו, רישיונו נפסל והמשאית הושבתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות