חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

למים היכון... קפוץ!

 

עונת השחייה בשער כשבריכה משתדרגת אבל לא תמיד על פי לוח הזמנים ממש. המחירים ממש ללא שינוי ממחירי הטעימה בעונה הראשונה. לשוחים בנפרד המחיר אף ירד אבל גם שעות השחייה שלהם ירדו.  

 

אז זהו, אומנם אנחנו טרם נפרדים רשמית מהאביב, אבל מה שקובע זו טמפרטורת האויר ובעוד 10 ימים יום ג’ 15/5 הקיץ נכנס ומי שמבשר הגעתו זו פתיחת בריכת השחיה העירונית. כמעט שנתיים (למעשה עונה+חודש ומשהו) ימלאו מאז נפתחה הבריכה בפעם הראשונה ומאז בחכ"ל מנסים לשדרג אותה לקראת פתיחת כל עונה.

אז מה מחכה למשתזפים בקיץ שיבוא עלינו ולפני שנדבר עלמה שהכי קרוב לנו...המחיר, נספר שהמבנה המרכזי שטחו מגיע לחצי דונם, ומה אפשר להכניס בשטח כזה גדול? לא מעט. מלתחות, סטודיו לחוגים, חדר עזרה ראשונה וכמובן אי אפשר בלי מזנון.

ובאשר לסיבה העיקרית שלשמה עבורה באים, הבריכה. יש לנו בריכה חצי אולימפית ובריכת ילדים, בריכת פעוטות, מגרש קט רגל ואפילו כדור עף חופים עם חול ים אמיתי. בסמוך לאולם הספורט בתכנון הקמת פארק.

את זה כבר יש אבל ממש בימים אלה מקימים בקומה העליונה של המבנה המרכזי חדר כושר שיוכל סוף סוף לדבר אל הכיס הממוצע. החדר יפתח במהלך עונת הרחצה והכניסה אליו תהא נפרדת למי שליבו חפץ רק בחילוץ עצמות בלי שחיה ואליו יהא ניתן להיכנס בכרטיסיה או בכרטיס חד פעמי. למי ששכח, חדר הכושר היה אמור להיות מוכן כבר בסוף העונה הראשונה אבל המכרזים שהוצאו לא הניבו דבר וזה נסחב ונסחב בתקווה שהעונה נראה את האור. והנה הגענו למחירים.

מנוי ללא הגבלה הבודדים בכם ישלמו 1000 שקל עם כניסה חופשי חופשי כל העונה, וזוג רק 1600 שקל. אם אתם זוג+2ילדים המחיר יטפס בעוד 600 שקל.

מנוי בוקר: ואם בא לכם להתחייב רק להגעה מוקדמת עד 12.30 ? אין בעיה. המנוי לבודד יעמוד על 700 שקל ולזוג 1100.

מנוי ללא שבת המנויים שהוזכרו כוללים את כל ימות השבוע אך מי שבשבתות מעדיף לשבת בבית המנוי יצנח ל 850 שקל בלבד. זוג ישלם 1870 שקל ומשפחה של 4 נפשות תשלם 1870 שקל.

כרטיסיה: אבל חוץ ממנויים יש עוד אפשרויות נוספות למי מאלה שממעטים לבקר. אלה יוכלו לרכוש כרטיסיה של 12 כניסות שתעלה 350 שקל כאשר כרטיסים בהנחה לילדים, חייילים (כולל מילואים בשרות פעיל) גמלאים ונכים ישלמו 50 שקל פחות.

תושבי חוץ: ולשאלת המיליון כמה ישלם אורח שאינו תושב העיר. כאן בעיריה אין "רחמים": כרטיסייה כזו תעלה כפול (693 שקל) וזו שבהנחה כנ"ל (594 שקל) אז אם ברצונכם להזמין אורחים מההר או השפלה, זכרו, זה לא יהיה זול.

חד פעמי ומה אם בא לך להיכנס רק מידי פעם ללא כרטיסיה או מנוי... ביום חול תשלמו עבור כרטיס 35 שקלים ובעלי ההנחות שפורטו רק 30 שקל ובשבתות 5 שקלים יותר.

כרטיסיה : לתושבי חוץ ה"זרים" מחוץ לעיר יצטרכו להיפרד בכניסה חד פעמית מ 69 שקלים וה"מוזלים" מ 59 שקלים. ולידיעת המשפחות המוכרות ברווחה... אלה ייהנו מהנחה נוספת ששיעורה לא פורסם.

שחיה נפרדת

ומה באשר לענין עליו קצפו אשתקד רבים, השחיה הנפרדת. באשר למחירים,. בעוד המחירים לציבור הכללי לא השתנו מאז פתיחת הבריכה לראשונה, מחירי השחייה הנפרדת שמימלא זולים יותר נמוכים אף יותר מהמחירים שנגבו אפילו בעונה הראשונה בקיץ 2010. כאן הכניסה החד פעמית בשחייה נפרדת תעלה 27 שקלים למבוגר ו 25 למוזלים בעלי ההנחות. בעונה הראשונה למשל, המחירים היו 30 למבוגר ו 27 במוזלים. אינפלציה ברוורס. ומדוע זול יותר? בעיריה מסבירים ובמידת מה של צדק, שמדובר בשעות מוגבלות לעומת השהייה הבלתי מוגבלת של הציבור הכללי. גם הכרטיסיות של ה"מפרידים" זולות יותר, 270 למבוגר ו 250 לבעלי ההנחות.

שעות פעילות לשחיה הנפרדת וכמה זה שעות מוגבלות

בעונה החלקית הראשונה הוקצו לציבור המפריד 8 שעות שבועיות, 4 בימי א’ בבוקר ו 4 בימי ד’ בערב. אשתקד זה התרחב, יש אומרים יותר מידי ל 13 שעות ובעקבות הביקורת השנה הוקצבו רק 10 שעות לשחייה הנפרדת. ואיך הפריסה: בימי א’ בין 13.00-15.00, (אשתקד גם בין 16.00 - 18.30) בימי ד’ מ 16.00-22.00 ובימי ו’ בבוקר מ 8.00-10.00. ( אשתקד 7.30-10.30) על החלוקה בין גברים ונשים, הודעה על כך תפורסם בנפרד.

בהודעה לתקשורת מציין ראש העיר חיים ביבס שמדובר במחירים מוזלים לתושבי העיר כשבמקביל העיריה לא מתפשרת על רמת השרות והמתקנים: "העונה הקודמת היתה מוצלחת ואני מקווה שגם העונה מבקרי הבריכה ייהנו משירותיה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות