חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הונחה אבן הפינה לבית ניסקו בפארק הטכנולוגי

 

 

טקס הנחת אבן פינה לבית ניסקו החדש בפארק הטכנולוגי במודיעין, מכבים-רעות התקיים ביום שני השבוע. בטקס השתתפו מנכ"ל מגה אור, איתמר רגב, ראש עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיים ביבס, מנכ"ל חברת ניסקו איתן רוב, רבני העיר, נשיא קבוצת ניסקו ארדן אריה קדרון, יושב ראש הדירקטוריון של קבוצת ניסקו יצחק ניצן ובעלי חברת מגה אור צחי נחמיאס. גודל המבנה החדש יהיה יותר מ-12 אלף מ"ר והוא יכלול את המטה הראשי של החברה ומשרדי ההנהלה שלה, מרכז לוגיסטי והפצה ראשי וכן אולמות עבודה ומלאכה הצפויים להעסיק כ-300 עובדים.

עלות הפרויקט כולו, לרבות רכישת השטח והקמת המבנה מסתכמת בכ-80 מיליון שקלים וההערכה היא כי המבנה יהיה מוכן בחודש אפריל 2013. את ההקמה והבעלות של המבנה החדש יחלקו שווה בשווה קבוצת ניסקו ומגה אור שלהן זו השותפות הראשונה. קבוצת ניסקו ארדן פועלת בישראל כבר למעלה מ-45 שנה. מדובר ב אחת החברות הבולטות בארץ בענף אספקה וביצוע של מתקני חשמל ומערכות חשמל בכל תחומי הבניה והפיתוח בישראל. רבים מתושבי העיר וישראל נהנים ממוצרים של חברת ניסקו אפילו שאינם מודעים לכך.

בין מוצרי החברה ניתן למצוא נורות אוסרם, גופי תאורה של קרני תכלת, שקעי חשמל בקירות , כבלי הולכת חשמל של M 3, שנאים, מפסקים ועוד הנמצאים בכל דירה או עסק. מניות הקבוצה נסחרות בבורסה בתל אביב ועל בעלי מניותיהם העיקריים של קבוצת ניסקו נמנים אריה קידרון ויצחק ניצן. קבוצת מגה אור, היא חברה יזמית בתחום הנדל"ן המתמחה בהקמת מרכזי קניות ומרכזים לוגיסטיים וזה אינו הפרויקט הראשון שלה בעיר. בבעלות החברה כ-15 מתחמים ברחבי הארץ ומשרדיה ממוקמים בשילת. בעל המניות העיקרי והרוח החיה בחברה הוא צחי נחמיאס.

בטקס הנוחה אבן הפינה להקמת המבנה וכן נחתמה המגילה שהוטמנה בתוך בקבוק ביסודות המבנה. מנכ"ל חברת מגה אור, איתמר רגב אמר בטקס כי: "הקמתו של בניין זה, שאנו שותפים להתחלתו היום הוא עוד נדבך בביסוסה של תעשיה ומלאכה בישראל. כולנו יודעים שעוצמתה של המדינה שנכנסת השבוע לשנתה השישים וחמש כמדינה עצמאית, מושתת ומורכב מעוצמת פריטיה ויחידיה. הקמת מרכז זה באזור התעסוקה המתפתח הינו נדבך נוסף בפיתוחה של העיר.

מרכז זה עתיד להביא לאזור 300 מקומות עבודה חדשים". ראש עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיים ביבס הודה בדבריו למנהלי שתי החברות על האמון בפארק הטכנולוגי של העיר וציין כי "מאז תחילת הקדנציה שווקו בפארק מגרשים בהיקף של למעלה מ-200 מיליון שקלים. אנו נמצאים בשלב מואץ של פיתוח הפארק כולו, כולל עבודה מקיפה להבאת יזמים וחברות נוספות. מדובר בהליך ארוך ולא פשוט אך בעוד מספר שנים אנחנו נראה את פירות העבודה המאומצת שאנחנו עושים כיום".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות