חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תעודת הצטיינות לתיכון עירוני ב’

 

תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין זכה בתעודת הצטיינות מהוועדה לקידום חינוך חברתי ערכי במחוז ירושלים. כבוד למגזר.

 

כך נמסר השבוע למנהלת התיכון, ריקי נגר. הוועדה החליטה להעניק את תעודת ההצטיינות לאחר שקיימה תהליך מיון קפדני שכלל ביקור של וועדת פרס בבית הספר שם למדו מקרוב על פעילויותיו בתחום החינוך החברתי-ערכי. לאור זכיית בית הספר בתעודה התקיים השבוע ביקור מפקחים ומנהלים מהמחוז שהגיעו לתיכון עירוני ב’ על מנת ללמוד מקרוב על הצלחות בית הספר בנושא החברתי.

בנימוק לקבלת התעודה נכתב כי הסיבות לבחירה בבית הספר היו ציר הערכים, תוכנית הליבה של החינוך החברתי והעבודה הקהילתית שמבצע בית הספר בשיתוף ובמעורבות תלמידים והורים. בבית הספר נקבעו מספר ערכים מובילים השזורים בתוכניות החברתיות ובשיעורי המחנך ומשולבים בשיח ובמעשה היום יומי. כבוד האדם, סובלנות, דמוקרטיה, אחריות, קבלת השונה, מעורבות חברתית והתנדבות. כחלק מהפעילות הקהילתית לפני חופשת הפסח התקיים יום קהילתי בבית הספר. תלמידי כיתות חטיבת הביניים נהנו משעורי העשרה אותם התנדבו הורים להעביר.

בנוסף, כל שכבה התגייסה לפעילות לשיפור חזות בית הספר ותלמידי שכבה י’ יצאו למועדון הקשיש ברחוב אלמוגן. הם ניקו, צבעו וקישטו את המועדון בציור קיר. מועצת התלמידים של בית הספר אימצה את הסניף המקומי של האגודה למלחמה בסרטן וקיימה התרמה "שקל מתלמיד". המועצה קיימה מסיבת פורים למשפחות של חולי הסרטן בעיר. בסיום השנה יתקיים יום קהילתי נוסף שמטרתו גיוס כספים לילדים הקשורים לסניף האגודה. ריקי נגרי מנהלת בית הספר ,ברכה על ההערכה וההוקרה שקיבל בית הספר: "בית הספר פועל לגיבוש דרכו של בוגר ערכי ומעורב ורואה בכך חשיבות עליונה". נגרי הוסיפה וציינה לשבח את הצוות החינוכי ואת הצוות החברתי אותו מובילה ורד לייבוביץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות