חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום הזיכרון ויום העצמאות בדמוקרטי

 

 

בבית הספר הדמוקרטי ע"ש נדב במודיעין ציינו בשבוע שעבר את יום הזיכרון ויום העצמאות בצורה חווייתית ויוצאת דופן. ועדת הטקסים בבית הספר, המורכבת מתלמידים ואנשי צוות, החליטה כי טקס יום הזיכרון בבית הספר יערך השנה במתכונת שונה מהמקובל.

בדמוקרטי אומרים כי כל נושא המלחמות הגדולות כבר די רחוק מהווייתם של התלמידים ובכדי לדעת טוב יותר על ההיסטוריה העקובה מדם של המדינה, התלמידים ביקשו לייחד חלק ניכר מאירועי יום הזיכרון ללימוד אודות המלחמות.

ברחבת בית הספר הוצבו נקודות מידע ובהם פירוט רב על כל מלחמה, האירועים שקדמו לה, קרבות עיקריים ונתונים על הנופלים בקרבות. בנוסף, הוצבה בבית הספר פינת הנצחה בה התאפשר לכל אחד מחברי הקהילה לכתוב על אחד הנופלים הקרובים לליבו: חברים, בני משפחה וידידים. בהמשך היום, התלמידים עברו למרכזי הלמידה הפועלים בבית הספר ובאמצעותם למדו על המלחמות ותוצאותיהן.

וועדת הטקסים הפועלת בדמוקרטי החליטה כי בטקס המרכזי ייטלו חלק פעיל כל תלמידי בית הספר. במקום קטעי הקריאה המסורתיים בהם עומדים מספר תלמידים מול כל הקהל. בטקס כל זוג תלמידים קיבל קטע קריאה אותו הקריא, ממקום מושבו, בפני כל בית הספר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות