חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

סחורה וקוץ בה

 

השבוע העצבני חושש שהמרכזים המסחריים יהפכו להמוני באסטות, לא מבין את התנהגות המשטרה ומתעצבן על הגיבוי של המחנה הלאומי בנושא הסמח"ט המכה

 

בחיי שאני לא מבין מה העיריה שלנו רוצה לעשות עם המרכזים המסחריים. מצד אחד היא תוקעת אותם עם אגרות שונות ומשונות ומצד שני היא מחליטה שהם יכולים למכור סחורה מחוץ לחנויות בצורה של באסטות רחוב, משהו שנראה כמו פיצוי. אז נכון, עבור העסקים אולי זה פיצוי וליבי ליבי על מצוקתם, אבל ביננו, לעיר ותדמיתה זו לא ההחלטה הכי טובה שהעירייה יכולה להוציא מאמתחתה. ביקרתם בוודאי לא אחת בקאנטרי סנטר וראיתם את הירקות והפירות גולשים למעברים, את ערימות הקרטונים הריקים המוסיפים לנוף הפרובינציאלי, את סוכות הפיצות שסתמו מה שנותר והנה הקאנטרי הפך אח תאום לשוק של שכונה ב’ באשדוד. עכשיו עם ההחלטה הגורפת, אני כבר לא רוצה לחשוב מה יקרה במרל"ז, בסנטר ובקייזר. אט אט המרכזים יזכירו לכולנו איך נראים המרכזים בערי הפיתוח. המרכזים ישנו מלבושם לעסקי בזארים ובתוך כמה שנים, תחולק העיר בין הקניון של בעלי היכולת והשופוני והמרכזים יהיו באסטות. ואני מקווה מאוד שאתבדה.

 

מה אתה מרגיש אדוני השוטר

קראתי השבוע את הידיעה של הכתב שבתי בנדט אודות שוטרי העיר הסימפטים שלנו כשהם פשטו על אחד הבתים ברעות בחיפושם אחר סמים שהחזיק אחד מילדי המשפחה. שבתי מספר בידיעתו על בלאגן רציני שעשו אנשי החוק בחיפושיהם הבלתי נלאים ועל התנהגותם ויחסם הלא יפה בלשון המעטה לבני הבית. תהרגו אותי אם אבין אי פעם איך הראש של אותם שוטרים עובד. אז תגיד לי אדון שוטר, מה רץ בראש שלך כשאתה הופך בית שלם כשבני המשפחה, ביניהם מבוגרים, ניצבים מולך חסרי אונים. אתה חש גיבור? ועוד תגיד לי אדון שוטר, חשבת פעם מה היה קורה לו שוטרים הפכו את ביתך מול עיניה הדומעות של רעייתך, הילדים והסבא? למה לכל הרוחות קשה לחפש כמו בנאדם מבלי להרוס בדרך את הבית? ומה שהכי הורגת אותי זו תגובת מפקד התחנה. מה קרה? כלום לא קרה! החבר’ה חיפשו סמים אצל משתמש ידוע, אז על מה הרעש? מה אתה אומר.

 

מכרז ידוע מראש

במזל טוב יש לנו מנהלת מנהל חינוך חדשה ולא סתם מנהלת אלא אחת "משלנו", בתיה שוכן מנהלת עירוני א’. אז ראשית מזל טוב מכל הלב ואני בטוח שמי שבחר בך חשב שאת תתאימי לתפקיד כמו ככפה ליד מה עוד שאת מכירה את המערכת המקומית. לבריאות. אבל מול המחמאות קשה לי לפעמים להבין למה בכלל המציאו את העניין המצחיק הזה המכונה מכרז. 30 מועמדים ניגשו למכרז והיה ברור כשמש שהעניין הזה של מועמדת "משלנו" כלומר מתוך המערכת המקומית, תכריע את כף המכרז עוד בטרם החל. אז למה כל המשחק הזה ומדוע להריץ 30 מועמדים עמוסי ציפייה ותקוות ושחלקם בוודאי הגיע מרחוק, וזאת כאשר בסתר לבכם חברי בוועדת המכרזים היה ברור שלבתיה יש מקדם רציני ומכריע. אז מה אני בא להגיד? פשוט מאוד, אם הגעתם למסקנה שיש כאן בבית מועמדת טובה או שתיים, תבדקו אם הן תפורות על התפקיד וחלאס, בשביל מה כל ההצגה הזאת.

 

ככה החל חורבן בית שני

אני קורא רואה ושומע את כל המהומה סביב הסמח"ט שהנחית את נשקו בלי בעיות בפרצופו של מפגין נוכרי ינוקא בן 20 ואני פשוט בשוק. אני בשוק כי אם היה לי עוד איזה רספקט למחנה הלאומי הדתי, הנה הוא איבד אצלי עוד כמה גרמים. בחייאת, מה, המצלמה משקרת? הרי רואים בבירור שהבחור ה"שמאלני האנרכיסט" מדנמרק לא זז מילימטר ורואים כמו שמש בצהרי בחצות היום איך חסר המצפון והאנושיות לבוש המדים הלז מנחית על המפגין בזעם חסר הסבר והיגיון את כלי הנשק וזורק אותו לרצפה לעזאזל. אז עד כאן אני עוד מבין ואני שמח לאינסטינקט של ביבי בעניין שמיהר וגינה בחריפות את המפקד, אבל מה הסיפור הזה שכל המחנה הלאומי קופץ פתאום להגן על אחד שמחר מחרתיים חלילה יכול להיות מועמד לרמטכ"לות או משהו דומה.

אז חברים (כי אחים כאלה אני לא רוצה) יכולתם לקנות את עולמכם לו ידעתם להפריד בין פוליטיקה לבין סתם התנהגות אכזרית ובלתי אנושית. אבל לכל השדים והרוחות די בעובדה שהמפקד הנאלח הלז בא מהמחנה שלכם כדי להפכו לצדיק? ואלוהים יעזור לי אבל כשאני קורא גם השבוע על עשרות המיליונים שמסתובבים בחצרות צדיקים, מיליונים שבאו מכיסיהם של תמימים, אני לא בטוח שמקומם של הבאבות למיניהם מובטח בגן עדן. ואלוהים יעזור לי כשהשבוע אני גם קורא על אותן אימהות שמחתימות עצומה בעד הרב מוטי אלון על אף מעשיו הנלוזים. ומה אגיד לכם. רצף כזה של אירועים בוודאי אינו מקרי ועדיי שריבונו של עולם משקיף מלמעלה וזועק, "בני, איך איך הורדתם את תורתי ועמי לתחתית".

 

מה נשתנה? הלוזונים!

נו, על מה שקרה בבית הדין העליון של ההתאחדות השבוע אין צורך לספר, ובכל זאת, אב בית הדין הלז וחבריו החליטו להעביר למימוש בעונה הבאה את העונש שהושת על מכבי פ"ת בשל אלימותם במגרש לפני שבועיים. (הורדת 3 נקודות) והנימוק? למות מצחוק, "יש להכריע את הירידה מהליגה במגרש ולא בבית המשפט". וואלה? מה אתם אומרים? אז מה תעשו עם הנקודות שהורדתם להפועל פ"ת ובגללם הקבוצה תקועה במקום האחרון. ומה תעשו עם הנקודות שגזלתם מבית"ר ירושלים ומסכנין. הרי ברור שעצם העונש אולי מנע מהם להגיע למקום השני או השלישי המובילים לאירופה. ולא שכחתי את הפועל ת"א למרות שה היה ממש לא מכבר. אז מה נשתנה? כן, מתברר שבשאר הקבוצות אין אף לוזון שמכהן כיו"ר ההתאחדות ולמכבי פ"ת יש. הביזיון הזה להעביר לשנה הבאה את העונש שאולי בגללו קבוצה אחרת כמו חיפה או באר שבע ירדו למרות שהן קבוצות הרבה יותר טובות, יכול לכפר רק דבר אחד.. שמכבי פ"ת תרד בכל מקרה ובשנה הבאה תתחיל במינוס 3 נקודות ותדרדר לליגה עוד יותר נמוכה. וההפסד המתוק לבאר שבע השבוע רק יקרב את גאולתנו מלוזון ושות’. לשנה אחרי הבאה בליגה הארצית ולוזון לנוח בביתו.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות