חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

דבוש פורש מהנהגת ההורים העירונית

 

בצעד מחאה פרש השבוע שמעון דבוש מהנהגת ההורים העירונית. "לא ניתן משקל אמיתי להנהגת ההורים העירונית". ימשיך לכהן כיו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים ולפעול במרץ לקידום הגנים. העירייה: "הנהגת הורי גני הילדים תרמה רבות לשינוי משמעותי בשירות"

 

יו"ר הנהגת ההורים של גני הילדים, שמעון דבוש, הודיע ביום שני השבוע על הפסקת חברותו בהנהגת ההורים העירונית. את ההודעה מסר דבוש בעקבות ישיבת הנהגת ההורים העירונית שהתקיימה ביום ראשון בערב.
לדברי דבוש הישיבה חיזקה את טענתו שלא ניתן משקל אמיתי להנהגת ההורים העירונית או במילים אחרות "לא סופרים אותנו, מרדימים אותנו. שיתוף הפעולה שמתהדרים בו הוא וירטואלי בלבד".

הסיבות העיקריות לפרישתו, בשלב זה, מנהגת ההורים כוללות את העובדה שהתגלתה בישיבה כי הפתרון למצוקת גני הילדים יהיה במבנים של מעונות יום דבר שיצור מחסור בפתרונות לגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים. "האם ייתכן שפתאום הפתרון לגני הילדים יהיה על חשבון מעונות היום ולנו זה יוודע בחצי משפט ובהבטחה שאת נתונים ישלחו לנו באימיל", שואל דבוש וממשיך, "שיתוף פעולה אמיתי משמעותו עידכון שוטף ובזמן, קבלת החלטות משותפת והרתמות משותפת לעשייה. ברמת מחלקת הגנים סיכומים והבנות לא מתממשים".

בנוסף טוען דבוש כי עד היום למרות ההבטחות לא התקבלו הנתונים על תשלומי ההורים והעירייה בשעות ההוראה הממומנות בשיטת ’שקל מול שקל’, וכך גם לא נתוני תקציב החינוך.

"אני מוטרד מכך שאיננו שוקלים כלל לדרוש מהעירייה שתגדיל את הכספים המיועדים נטו לשעות לימוד אלא פונים מיד לכיסי ההורים. מצב עניינים זה גורם לי לצערי להחליט על הפסקת חברותי בהנהגת ההורים העירונית, בשלב זה.". במכתב שהעביר לחברי ההנהגה מברך אותם דבוש על תרומתם ופעילותם ההתנדבותית. "פגשתי אנשים טובים מאוד שקידום החינוך בראש מעיינם והעיר צריכה לדעת שהתברכה באנשים מצוינים".

בתגובה לפרישתו של דבוש ביקשו להגיב מדוברות העירייה: "הנהגת ההורים העירונית פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מינהל החינוך, ויודעת ליישב חילוקי דעות בדרך של הקשבה והבנה הדדית. הנהגת הורי גני הילדים תרמה רבות לשינוי משמעותי בשירות הניתן על ידי מחלקת גני הילדים בעיר. בין השאר, חל שינוי במדיניות הצהרונים (מונתה אחראית לתחום במינהל החינוך), גינון הגנים הוגבר, מכרז הקייטנות שונה לבקשת הוועד, ועוד. כל השינויים הללו הם תוצאה של עבודה משותפת עם הנהגת ההורים של גני הילדים. פעילות העירייה מתקיימת במסגרת מגבלות שונות הקיימות בעיר ובתקציב העירוני, ויש להתאזר באורך רוח עד שהשינוי המיוחל מתרחש באופן מלא. אין הדבר מעיד על חוסר רצון או חוסר שיתוף פעולה, וחבל כי הוא מתפרש כך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות