חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מכל הלב

 

עמותות רבות וכן אנשים פרטיים תרמו כסף ומצרכים למשפחות נזקקות

 

על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יש בעיר כ- 390 משפחות שזקוקות לסיוע לקראת החג והמוכרות לאגף. המספר דומה למספר המשפחות שהיה בשנה שעברה בהן משפחות חד הוריות ומשפחות ברוכות ילדים. באגף ציינו כי הרשימה מתעדכנת בכל עת כאשר יש מקרים של משפחות שהודיעו שהיו רשומות בעבר וכיום אינן זקוקות לסיוע בעוד שמשפחות אחרות נרשמו כחדשות.

באגף סיפרו השבוע כי גם ניכרת התופעה של גופים ואנשים פרטיים שנרתמים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת דוגמת העמותה הצרפתית אשר חילקו בתחילת השבוע 150 חבילות למשפחות. החבילות כללו מצרכים רבים יבשים (יין, שתיה, קמח, סוכר, טונה, ממרח שוקולד ועוד ועוד), פירות טריים וירקות רבים. בנוסף קיבלה כל משפחה מעטפה ובה תלושי קנייה לסופרמרקט עפ"י מספר הנפשות בכל משפחה (הסכומים נעו בין 250-500 שקלים למשפחה).

החבילות נקנו על ידי אנשי העמותה לאחר איסוף תרומות מהציבור הרחב . בנוסף, עמותת "עזר מודיעין", בראשות הרב סגל תרמה 40 חבילות, קהילת יזמ"ה תרמה 45 חבילות, מתנדבי מד"א 40 חבילות, חב"ד תרמו עשר חבילות, חברת "אחד לבניין" תרמה 18 סלי מזון גדולים. בנוסף לגופים אלו באגף ציינו כי היו לא מעט תושבים שתרמו לנזקקים תרומות פרטיות כמו, תורמת שבחרה להיות אנונימית שתרמה אלפי שקלים. תורמת אחרת ביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורם את המוצרים ואף הוסיפה מעבר לרשימה מוצרים בסך של אלף שקלים, ותורם נוסף אנונימי מארגן ארוחת קייטרינג מבושלת למשפחה לערב החג.

תרומה מרגשת נוספת הגיעה מביה"ס עירוני ג’, אשר כסף שנאסף בפעילות של יום המשפחה נתרם בתלושי קנייה למזון למשפחות. מנהל האגף, יעקב אלמוג, שהודה לכלל ארגוני הסיוע, העמותות והאנשים הפרטיים התורמים ובכך מאפשרים גם למעוטי היכולת מעט עזרה לקראת החג, סיפר כי סלי המזון ניתנים למשפחות הנזקקות ביותר, כאשר התלושים מחולקים לאלה שלא יקבלו סלים או שלא רוצים סל או כתגבור למשפחה שתקבל סל קטן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות