חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מה זה השטויות האלה

 

קובי עצבני - העצבני מסביר מדוע ביבי ימשיך בהליכה עוד קדנציה, לא מבין מדוע דופקים את הכהנים, מתמוגג מהילדודס של העיר, מתאכזב משלי יחימוביץ ומסתלבט על דרור.    

 

 

פורסם בחדשות מודיעין

מלאכתם של צדיקים

רוצים לדעת מדוע ביבי הולך להישאר איתנו לפחות עוד 4 שנים? הנה בבקשה ההוכחה. בתוך שבוע וחצי הגיעו לעיר יאיר לפיד, ציפי ליבני ושלי יחימוביץ מה"עבודה" ובשבוע הקרוב יקפוץ לכאן גם מופז מקדימה. עיר כל כך קטנה ותראו איך כל מפלגות השמאל ומרכז מתנפלות עליה. ומי לא בא... ביבי. הוא בודאי יודע מה שרבים ממחנה קדימה/לפיד/העבודה אינם יודעים ... חבל"ז לכולם כי הימין לצערי לא הולך לקחת פסק זמן ומה הסיבה... פשוט מאוד, כי כל האח"מים הנ"ל הנוחתים בעיר רק מדגישים את הפיצול המטומטם במחנה השלום. אז למה בדיוק ביבי צריך לבוא אם מלאכתו נעשית בידי צדיקים אחרים.

 

איזה סיכוי יש לכהן גרוש להתחתן

ברבנות יודעים מה מקור שם המשפחה אזולאי? אגלה לכם את הסוד. מדובר בראשי תיבות של הפסוק: אישה זונה וחללה לא יקחו". תרגום עממי... אם אתה כהן עליך לדלג על כל הגרושות ועל עוד כמה "טמאות" ואם חטאת, כך על פי הסורת הספרדית, שמך לא יקרא בישראל כהן אלא אזולאי. יפה... עכשיו הידעתם שאני בן לזרע כהנים? עכשיו אתם יודעים. והידעתם שלו הייתי רוצה למצוא לי כלה, הייתי צריך לחרוש את כל התפוצות כדי למצוא לי רווקה טהורה.

אז מה הסיכוי שלך אתה הכהן הגרוש שכבר ממן עבר את גיל הנערות וה"שוק" נעדר רווקות לחלוטין. אפסיים. ומדוע נזכרתי, כי בשבוע שעבר קראתי על 2 זוגות ממודיעין שרחמנא ליצלן עברו על האיסור המזוויע ונישאו הלז ורק נסיבות מקלות שחרו אותם מהקללה הזאת. הם ניצלו אבל רבים אחרים לא. ואני שואל דחילרבקום... בית המק מזמן מזמן כבר לא איתנו, העולם השתנה, הגירושים הפכו מכת מדינה... אז אולי בר תשחררו אותנו מהאזיקים ההזויים הללו ואל תאלצו אותנו לטוס לניקוסיה להינשא אצל ראש העיר.

רגעים של נחת מה יש לי לאמר חוץ מאשר להתמוגג מנחת. הנה הילדודס שלנו מעירוני מכבים רעות ומעירוני ג’ המשתייכים לנחרת הרובוטיקה הביאו עימם 2 גביעי אליפות ארצית, הראשונה זכתה באליפות הכדורסל לרובוטיקה לתיכוניים על יצירת רובוט thorias ואילו האים נבחרת הרובוטיקה של אשכולות מעירוני ג’ זכתה בהצגת פרוייקט החקר. אז מה יש לכם לאמר על נוער הזהב שלנו. מתברר שנוער מודיעין זה לא רק גראפיטי מגונה, סמים ואלכוהול. יאללה, קצת פירגון לא יזיק לכם.

 

מי דואג לגיל הביניים

אתה פותח את כל המקומונים ורואה את עמודים שלמים עמוסים לעייפה בשלל קייטנות או כאילו קייטנות החל מ"דאבל פס" ועד התעמלות קרקע ורק אחרי שניה אתה קולט שבעצם מה שמציעים כאן זה טיפה יותר מבייבי סיטר. כי ביננו, מה כבר אפשר לדחוס ב 5 ימי קייטנה מהם יום א’ הולך לארגון ואחרון לטקס סיום. אבל זאת לא הנקודה.... ניסיתי עד בוש למצוא איזה שהוא רעיון לילדי הביניים מכיתה ז’ ומעלה ואין, פשוט אין, הכל לילדי גן עד ו’ במקרה הטוב. ואיך בדיוק מאחדים באותה קייטנה דחוקה ולחוצה ילדי גן עם בני 12... ואני שואל למה? אני שואל. ואתם? אותכם אחי’שלי לא שואלים, אתם רק משלמים.

הצד היפה של הכיפות הסרוגות וואלה מה זה היה לי השבוע כיף לקרוא על הזוג עקיבא וענהאל ממודיעין שהשתתפו במרוץ למיליון. הזוג החביב הזה קיימו השבוע ערב פתוח בנושא זוגיות בחברה הדתית. ומדוע אני מצדיע לזוג... ממש פשוט. כל העת אנו החילוניים מקטרים שהסקטור הדתי מתחבר ומתבצר מאחורי חומות שתיקה בכל הנוגע למה שמתרחש בתוך המשפחה פנימה, והנה מתברר שיש סדקים חיוביים, סדקים דרכם חודרים קרניים של אור. אחלה.

 

וירוס ושמו צביעות

בשבוע שעבר קפצתי בניגוד להרגל החדש שלי להימנע מלהאזין לפוליטיקאים לשמוע מה יש לשלי יחימוביץ לחדש לי. האמת כלום כי בשורה התחתונה מיצבה שלי את תנועת העבודה החדשה אי שם בין ליכוד א’ לקדימה ב’, אבל בדבר אחד כמעט שכנעה אותי להפוך ליקירו של מיכאל חרל"פ והרב אלחרר... בנושא התחבורה הציבורית בשבת. שלי בתגובה לשאלת אחד המשתתפים לא הבינה מדוע השואל מתעקש על תחבורה ציבורית גורפת בשבת, היא נימקה זאת מטעמים חברתיים ולאחר מחשבה גם אני החילוני הגמור מצאתי דבר טעם בטענה שלה שאפשר בשבת להסתפק בתחבורה סלקטיבית. (גם באירופה נהוג בימי המנוחה להפעיל רק חלק מהתחבורה הציבורית)

אבל אמרתי כמעט...זוכרים? כמעט כי בסוף דבריה הוסיפה שהיא לא הצביעה בעד הצעת החוק שהוגשה בענין בשל היותה קיצונית מידי וגורפת מידי. ואני רציתי לשאול אותה (אבל המנחה נעל את הערב) אם כך גבירתי היקרה, מה הפריע לך להגדיש הצעת חוק מרוככת לתחבורה ציבורית סלקטיבית? ביצור... אין חדש תחת השמש ופוליטיקאי כדרכו נוהג. ואותי פספסת גב’ יחימוביץ.

 

ממשיכי דרכו

השבוע קראתי באחד המקומונים את הציטוט הבא: "בהנהלת האיגוד ישנם אנשים טובים ואיכותיים שאני מאמין כי יידעו לשמר את הנעשה ולהצעיד את האיגוד קדימה". יודעים מה... נעזוב לרגע מי שעומד מאחורי המשפט החזק הזה כי אני באמת מחבב אותו ורק אספר לכם שמה זה התמוגגתי. וואלה, הנה איש אמיץ שעוזב תפקיד ונותן אמון בחבריו שימשיכו את דרכו. נכון גם אתם? רגע.... תארו לכם כותרת של ראש העיר חיים ביבס שיוצא לארה"ב לסיור של ראשי ערים שאותם בונים אנשים: "אני משאיר במועצת העיר אנשים איכותיים שידעו להצעיד את העיר וכו.... הלו!!! דרור אח’שלי... כולה תיעדר מפעילות האיגוד שבראשו אתה יושב לשבועיים בהם תסייע לארח כאן את מופז, אז... לא נסחפת קצת?

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות