חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל. טריבונה מלאה?- יש!

 

על כתבנו, אמיר ליברמן, נחה רוח נוסטלגית משהו והוא לקח את יורש העצר למשחק הכדורגל הראשון שלו. לאמיר שרגיל במשחקי הכדורסל- נשים לטריבונות כמעט ריקות, נפקחו העיניים לרווחה:לראשונה הוא חוזה בעיניו, בעיר העתיד- טריבונות מלאות.... יש עתיד לספורט בעיר העתיד...

 

כשהייתי בן שבע, אבא שלי לקח אותי למשחק הכדורגל הראשון שלי. כעת הבן הקטן שלי עוד מעט בן שבע ומשמיע קולות של רצון ללכת לראות משחק כדורגל ומה יותר מתאים ממשחק בכורה: קרב הצמרת של ליגה ג’ מרכז - עירוני מודיעין מול בית"ר גבעת זאב. מודיעין ניצחה 23 מתוך 24 המשחקים שלה העונה ומוליכה את הטבלה בארבע הפרש מגבעת זאב. מדובר בשתי קבוצות התקפיות במיוחד, שכבשו מעל ל 100 שערים מתחילת העונה. מודיעין עם ממוצע של 5.33 שערים למשחק וגבעת זאב עם ממוצע של ארבעה וחצי שערים למשחק.

יום שישי בצהריים -המשחק מתחיל ב 12:30 בצהריים. שעה מאוד "הגיונית" למשחק כדורגל. כל כך חם בחוץ (למרות שאנחנו רק בתחילת האביב) והיחיד שמבסוט ממזג האוויר הוא בעל המזנון... גם אם היה מוכר בקבוק שתייה קטן ב 20 שקל - לא הייתה לו בעיה למכור את כולם.

אנחנו מגיעים למגרש 20 דקות לפני תחילת המשחק ומוצאים מקום טוב באמצע היציע מתחת לסככה. כעבור חצי שעה, יתברר לנו שהשמש זזה ותכה בנו וביתר האוהדים בלי רחם. בינתיים - רק קבוצה אחת מתאמנת על המגרש וזו לא מודיעין.

טוב שנזכרתם...- שתי דקות לפני תחילת המשחק ועירוני מודיעין עולה למגרש. "אבא, תניף את השלט" מפציר בי בני. ואכן, מאות שלטים ובהם כתוב עירוני מודיעין, מונפים אל על.

מחצית ראשונה-המשחק נפתח בשליטה מודיעינית, כאשר שחקני גבעת זאב לא מצליחים לעבור את האמצע.

דקה שביעית - התקפה ראשונה של השחקנים בצהוב - שחור. הכדור מתחיל באגף ימין ומגיע במהרה אל האמצע. לבסוף מקבל אותו עזריאל פרידמן שבועט כדור מתוך הרחבה, פנימה. כיאה ליליד ירושלים, אני פותח בקריאות "יאללה, בית"ר יאללה", עד שאני נזכר כי מדובר הפעם בקבוצה היריבה. 0-1 בלתי מתוכנן (מבחינתנו לפחות) לטובת גבעת זאב.

מודיעין המשיכה להחזיק יותר בכדור, אבל ההתקפות המתפרצות של גבעת זאב, הניבו מצבים יותר מסוכנים. המחצית הסתיימה ב 1-0 לאורחים מגבעת זאב. האוהדים מיהרו להצטייד בשתייה, ארטיק קרח (פעם קראו לזה - קרטיב) ובמאכל הלאומי של מגרשי הכדורגל - גרעינים שחורים.

מחצית שנייה- דקה 57 -בדקה הזו הגיע המאורע שבשבילו הגענו למגרש - לאחר התקפה משולבת של מודיעין, הכדור הגיע אל מלך שערי הליגה, נועם מזרחי והוא כבש את שערו ה 31 מתחילת העונה. קפיצות באוויר, חיבוקים ונשיקות עם הצאצא ומה לא... הקהל התחיל להתעורר והחל לעודד את מודיעין ואת... חיים ביבס שקפץ לבקר.

שער השוויון הכריח את האורחים ליזום יותר ומנגד שחקני מודיעין, ניסו לא לאכזב את הקהל המקומי.

תוספת זמן- השופט הוסיף שלוש דקות למשחק ואז הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר לשער - שחקן של גבעת זאב, קיבל כדור לבד מול השער והבעיטה שלו מצאה את הקורה (כמעט שכחנו לציין שמדובר בקורה של השער שלו - הוא כמעט הבקיע שער עצמי..). בסיום 1-1. תיקו שהוא כולו ניצחון מבחינת עירוני מודיעין.

מי שיצא מאוכזב מהמשחק היה הבן שלי, שלמרות שזהו משחק הכדורגל הראשון שלו, הבין שלמרות התוצאה, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה.

מספר המלצות לעתיד:
• שעת משחק מתואמת עם מזג האוויר.
• כרוז - להציג את הקבוצות לפני תחילת המשחק. למעט מספר אוהדים שרופים, למרבית הקהל אין מושג איך קוראים לשחקנים של מודיעין. לא מעדכנים מי כבש את השער, מי נכנס ומי יצא בחילופים.
• להגביה את הגדר ההיקפית מסביב למגרש- הגדר כל כך נמוכה וארבע פעמים לפחות, הכדור התורן התעופף לו מעבר לגבולות המגרש ותקף מכוניות ועוברי אורח. מלאי הכדורים של האגודה נמצא במחסור קל לאחר המשחק...
• לוח תוצאות - לא חייבים לוח אלקטרוני. אבל אפילו בכל משחק בייסבול של ילדים בני שמונה בארצות הברית, יש לוח תוצאות.
• הגבלת מספר הצופים -תחליטו מה אתם רוצים - אם אסור להכניס יותר מכמות מסוימת, אז נא לאכוף את זה ביעילות. אם לא - תתנו לכל מי שרוצה - להיכנס. בפועל - אנשים תיחמנו את דרכם פנימה. לפחות 100 אנשים נכנסו למשחק הרבה אחרי תחילתו.
• פוליטיקאים -בהתחשב בכמות חברי המועצה שנכחו ובעיקר הצטלמו להם במהלך המשחק, תרשמו לכם ביומן את התאריך למשחק הבית שבו תערוך הקבוצה את הקפת האליפות שלה. זה בטח לא יזיק להיות קשור לקבוצה מצליחה...( ציניות? אני?).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות