חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בקרוב: חדר כושר בבריכה העירונית במחירים עממים

 

רוצים לעשות לעשות מנוי לחדר כושר? חכו... החכ"ל עומד להקים לנו שניים אלה בבריכה העירונית, אחד מהם לילדים בלבד.

 

החברה הכלכלית לפיתוח העיר עובדת בימים אלה על הקמת פרויקט חדר כושר חדש ומקצועי בקומה השנייה של הבריכה העירונית. הפרויקט, בעלות של כמיליון שקלים וחצי ימומן מרווחי החברה בשנים האחרונות ויופעל על ידה, מה שיבטיח מחירים זולים ועממים לתושבי העיר.

כידוע, כחלק מבנייתו של מרכז הספורט העירוני הוחלט בחברה הכלכלית על הקמתה של הקומה השנייה במבנה המרכזי לצורך הקמה עתידית של חדר כושר. ביבס, המשמש גם כיו"ר הדירקטוריון של החברה הכלכלית הנחה את מנכ"ל החברה דורון ברק ומנהלי הבריכה להכין תכנית עסקית ותמחור להפעלת חדר הכושר החדש במחירים עממים השווים לכל כיס. ייחודו של חדר הכושר יהיה בכך שניתן להיכנס אליו באמצעות כניסות חד-פעמיות ובכרטיסיות שאינן מוגבלות בזמן ללא צורך להתחייב למנוי יקר וארוך טווח.

בכך תמשך המגמה של שמירה על מחירים נמוכים למבקרים וחסכון כספי לתושבי העיר, כפי שהיא באה לידי ביטוי גם במחירי הכניסה לבריכה העירונית. ראש העיר הנחה גם לתת הנחות ולקבוע מחירים מוזלים במיוחד לאוכלוסיות כמו גמלאים, סטודנטים וחיילים, ולשים דגש גם על תלמידי הכיתות הגבוהות בבתי הספר התיכוניים, כחלק מהכנתם לגיוס לצה"ל. הקומה השנייה תכלול למעשה שני חדרי כושר: חדר כושר מרכזי בגודל 250 מ"ר הצופה אל הבריכה העירונית וחדר כושר לילדים בגודל 80 מ"ר לילדים בגילאים 9-16.

חדר כושר לילדים הוא ייחודי כאשר המתקנים בו, החוגים וצוות האימונים יהיו מותאמים במיוחד לילדים. חדר הכושר יפעל לאורך כל השנה, כולל בסופי שבוע. לאחרונה יצאה החברה הכלכלית למכרז הצטיידות לרכישת כל הציוד הנדרש עבור הקמת חדר הכושר. מנכ"ל החברה, דורון ברק אמר השבוע: "מטרת החברה הכלכלית היא ליצור רווחים מפרויקטים המעוברים אליה מידי העירייה ולהשקיע את הכספים חזרה לרווחת התושבים.

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה הציב בפנינו אתגר לא פשוט של הקמת חדר כושר ומתן שירותים באופן מקצועי וברמה גבוהה לצד מחירים נמוכים השווים לכל כיס. זאת מהפכה בתחום השירותים לתושבים בעיר שתאפשר לכל תושב המעוניין להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא לעשות זאת במחיר זול ובמתקן מודרני ברמה גבוהה".

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות