חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מי פנוי בקייזר?

 

ראש העיר חיים ביבס דורש משר התחבורה חידוש מכרז למוניות שירות בעיר

 

בשיתוף "חדשות מודיעין"

במכתב ששלח בשבוע שעבר ראש העיר חיים ביבס, ואשר העתק ממנו הגיע לידי "חדשות מודיעין", דורש ראש העיר משר התחבורה ישראל כץ את התערבותו האישית כדי לחדש לאלתר את המכרז לקיום מוניות שירות במודיעין. כזכור, עוד בשנת 2007 החליט שר התחבורה הקודם להקפיא את המכרז למוניות שירות במודיעין למשך חמש שנים.

פנייה של ביבס לפני כשנה וחצי לשר כץ לקצר את תקופת ההקפאה נענתה בשלילה. עתה משחלפו חמש שנים מקבלת ההחלטה המקורית מבקש ביבס להפעיל את מערך המוניות לרווחת התושבים. מערך תחבורתי כזה, של מוניות שירות בתוך העיר עצמה הוא אחד הדברים להם ממתינים מזה זמן רב מאוד תושבים רבים הרואים בכך את הפתרון האידיאלי להתניידות פנימית בעיר, בעיקר על רקע אי הצלחת חברת האוטובוסים קונקס לתת מענה כזה.

תושבים רבים, ובכלל זה בני נוער רבים, מתקשים בחיי היומיום להגיע בתוך העיר משכונה אחת לרעותה. המצב קשה במיוחד בשכונות המרוחקות מהמרכז, כמו: מוריה, השבטים ובמכבים רעות, לשם מגיעים אוטובוסים בתדירות נמוכה למדי. מערך מוניות שירות פנימי בעיר יהווה פתרון קל ונוח למצוקת ניוד התושבים הנמשכת מזה שנים רבות. במכתבו מציין ביבס: "למותר לציין את החשיבות הרבה הקיימת בהפעלת תחבורה סדירה וזמינה של מוניות שירות בעיר, לרווחת התושבים ולשמירה על איכות הסביבה. אין סביר בעיני, כי בעיר המונה כ-80 אלף תושבים לא יופעלו מוניות שירות, בנוסף לתחבורה הציבורית בעיר".

בהמשך דבריו מדגיש שוב ביבס את חשיבות הנושא ואת הצורך ליישר קו עם הערים הסמוכות אשר בכולן מופעל מערך כזה: "אני חוזר ומבקש הפעלת שירות מוניות בעיר, במתכונת דומה לזו שבערים סמוכות כגון, תל אביב, ראשון לציון, רמלה ולוד, על מנת ליתן מענה תחבורתי זמין ונגיש לתושבי העיר". העתקים מהבקשה הועברו על ידי ביבס גם למנכ"ל משרד התחבורה, אלכס לנגר, ולרות יוסף הממונה על המחוז במשרד הפנים. ל"חדשות מודיעין" נודע ממקור בכיר בלשכת ראש העיר, כי בעקבות פנייתו של ביבס לעריכת מכרז למוניות שירות בעיר, זימן שר התחבורה ישראל כץ את ראש העיר לדיון משותף בנושא. "חדשות מודיעין" יעקוב אחר ההתפתחויות וידווח בהתאם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות