חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

וכמה מסכנים הילדים

 

במשך שנים נהגה תושבת העיר בת 44 באלימות כלפי 3 ילדיה. השכנים שלא יכלו לשאת יותר התלוננו ושמו סוף להתעללות. המשטרה: זה בטיפול.

 

בית מגורים רגיל בסמוך ל"נתיב זבולון" שבעמק החולה. באחת הדירות מתגוררת משפחה בת 5 נפשות. האישה בת 44 עובדת בחברה בתל אביב בתחום הביטוח ובן זוגה לפרק ב’ עוסק בתחום המזון. לזוג 2 ילדים משותפים בני 6 ו- 12 הלומדים בבי"ס "דורות" וכן בת 17 הלומדת בעירוני ב’, פרי נישואיה הקודמים של האם. אביה הביולוגי של הבגירה מתגורר בהרצליה.

מזה זמן רב, למעלה מ - 3 שנים, כך מספרת י. דיירת בבנין, התרגלו הדיירים לשמוע את מה שמתרחש אצל שכנתם: "כל הזמן צעקות של האמא, אם זה בבוקר או בערב. הילדים צועקים שכואב להם והיא צועקת בחזרה ’שקט’! אם תראה אותם לא תאמין מה שקורה שמה. צריך להתקלח... צעקות ומכות. לא עוזרים לה... צעקות ומכות". הסאגה המחרידה נמשכה יום יום, לילה לילה ומתברר שלא רק הקטנים חטפו: "מסכנה הגדולה" אומרת ל. אחת השכנות, "ראיתי אצלה סימני אלימות בגוף והפנים היו נפוחות. יצא לי לשוחח איתה לא אחת והיא סיפרה לי שנגרמו לה אף שברים בצלעות".

קשה להאמין שמדובר באותה אישה

השכנה ביקשה בכל לשון של בקשה לא לחשוף את השמות: "הגדולה שסיפרה לי מה שמתרחש בבית חוששת מאוד שאם היא תחשוף מה שקורה אימה תשנא אותה. היא ממש פוחדת מנה. לפני כמה זמן שמענו צעקות של האמא לבת הגדולה וזו לא הפעם הראשונה: "קחי את התיק שלך ועזבי את הבית. שוחחתי עם בן הזוג והוא אמר שאינו יודע מה לעשות. הזהרתי אותו שעצם זה שהוא מסתיר מה בת זוגו מעוללת הופכת אותו לשותף לעבירה. זה לא יכל להימשך כך ואם לא נעשה עם זה משהו, אנו עצמנו נהיה שותפים לעבירה.

גם היום אנו פוחדים אבל זה נמאס ואין ברירה". ואכן השכנים החליטו לשים סוף לענין ופנו למנהלת בי"ס "דורות" בו לומדים 2 הקטנים וזו פנתה למשטרה ולבסוף הסיפור הגיע למחלקת הרווחה המטפלת בתיק כרגע וממה שקורה בימים אלה בבנין יכל אולי להעיד שמישהו כבר נכנס לעובי הקורה: "כנראה שפנו" אומרת י. בימים האחרונים יש פחות רעש". בעיריה ביקשו לא להתייחס למקרה אם כי לא לציטוט נמסר שהסיפור מוכר להם והוא מטופל ברווחה. מפקד תחנת מודיעין שהתבקש להתייחס לסיפור: "המקרה מטופל כולל במח’ הרווחה. אנו מתייחסים בכל החומרה למקרי אלימות נגד ילדים בעיקר כשזה נעשה ע"י ההורים.

בשיתוף "חדשות מודיעין"

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות