חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חיה שיטאי נבחרה לנהל את מחוז ת”א במשרד החינוך

 

מודיעין ממשיכה להנפיק מנהלי מחוזות למשרד החינוך: לפני 4 שנים היה זה מאיר שמעוני שעבר מכסא מנהל מינהל החינוך במודיעין למושבו הנכחי כמנהל מחוז ירושלים במשרד, ועתה עושה זאת חיה שיטאי שנבחרה לנהל את מחוז ת"א. אין ספק שזו מחמאה לראשי מערכת החינוך במודיעין, כמו גם להערכה שרוכשים במערכת החינוך בארץ לתוצרי העבודה בעיר מודיעין מכבים-רעות. בהצלחה!

 

ראש מנהל החינוך של עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיה שיטאי נבחרה השבוע לתפקיד מנהלת מחוז ת"א של משרד החינוך. בעקבות זכייתה תסיים שיטאי את תפקידה בעירייה לאחר ארבע שנים.

שיטאי מתגוררת ברעות, נשואה ואם לשלושה ילדים, כולם בוגרי מערכת החינוך העירונית. בעברה, הייתה מורה למתמטיקה ורכזת המגמה בתיכון מכבים רעות, ולאחר מכן מנהלת מרכז פסג"ה להכשרת מורים בת"א-יפו, מרכז להכשרת מורים, המשרת כ-8,500 אנשי סגל חינוך. שיטאי מרצה במכללת המרכז הבינתחומי בהרצליה בתחומי המתמטיקה והסטטיסטיקה ובסך הכל עובדת במערכת החינוך למעלה מ-25 שנים.

בהודעת דוברות עיריית מודיעין נמסר כי, "בשבועות הקרובים יחל תהליך איתור ומינוי מנהל חדש למינהל החינוך העירוני".

לאחר שבחירתה נמסרה רשמית, אמרה השבוע שיטאי: "קיבלתי את ההודעה ברגשות מעורבים. מצד אחד בהתרגשות ושמחה גדולה, מכיוון שמדובר בקידום מקצועי ואתגר גדול מאוד בתפקיד חשוב ומשמעותי, עם אחריות מאוד גדולה במשרד החינוך. מנגד, אני מחוברת ואוהבת מאוד את העיר ומערכת החינוך שלה, שללא ספק היא אחת ממערכות החינוך הטובות בישראל.

אני רוצה להודות לכל עמיתי לעבודה בעירייה, לראש העיר והנהלת העירייה, הצוות הנפלא של מינהל החינוך שבאמת עושה עבודה מצוינת, וכמובן לנבחרת מנהלי בתי הספר בעיר.... אין ספק כי לעיר ומערכת החינוך שלה תמיד יהיו אצלי מקום מיוחד".

ראש עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיים ביבס: "חיה שיטאי היא ראש מנהל החינוך השני של עיריית מודיעין, מכבים-רעות המסיים את תפקידו לטובת תפקיד בכיר יותר במשרד החינוך, לאחר מעברו של מאיר שמעוני לתפקיד מנהל מחוז ירושלים במשרד. זה ללא ספק מראה על חזקתה ועוצמתה של מערכת החינוך בעיר, ולא פחות מכך על איכותם ומקצועיותם של אנשינו. חיה שיטאי עשתה עבודה מצוינת וקדמה את מערכת החינוך העירונית בתקופה לא פשוטה של גידול וצמיחה שאין דומה לה באף מערכת חינוך אחרת בישראל. אנו מודים לה ומברכים אותה על תפקידה החדש. במקביל, נמשיך לפעול על מנת שמערכת החינוך בעיר תהיה אחת ממערכות החינוך המובילות בישראל ובקרוב גם נמנה מחליף ראוי שיוביל את המשך התפתחותה וגדילתה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות