חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים ”הגענו לבאר ושתינו ממנה”

 

לאחר פגרה בת חודש שבה אלינו הליגה הארצית בכדורסל נשים. עוצמה מודיעין, התחילה את הליגה בצורה משמחת, עם שני ניצחונות רצופים, רק שלאחריהם הגיע רצף ארוך הרבה יותר של הפסדים (תשעה במספר - אם אתם מתעקשים לדעת), שכלל משחק גביע קשה בבית מול אליצור תל אביב, מצמרת הליגה הלאומית.

 

הציפיות לסיבוב שני טוב יותר, ישנן, אך הכול שברירי בשל הסגל הקצר של הקבוצה.

במהלך הפגרה, הצטרפה לקבוצה ליאת פרסטין, אולם למשחק הראשון בסיבוב השני, היא לא יכלה להגיע, בשל מחויבות קודמת. נוסף לזאת, יום לפני המשחק, טל קרן עיקמה את הקרסול ושוב מודיעין נשארה עם שש שחקניות בסגל וגם זאת בהנחה שנוב קופרשטיין תסיים את בחינת הבגרות שלה בזמן ותספיק להגיע להסעה לבאר שבע.

יום חמישי, השעה 18:45 וכל שש השחקניות, כולל נוב, התייצבו להסעה. הקבוצה יצאה לדרך בתקווה מחודשת ושירה רועשת (עליה הייתה אחראית יעל ביטן).

תקציר המפגשים הקודמים- בשנה שעברה, במבחני ההישרדות בארצית, באר שבע ניצחה בבית את מודיעין ואילו בסיבוב הראשון, במשחק שפתח את העונה, מודיעין סגרה פער דו ספרתי, והצליחה לנצח במשחק שהסתיים בהארכה. כך שבהחלט היו חששות לפני המשחק.

מצד שני-שני הניצחונות שמודיעין השיגה השנה, היו מול קבוצות שהמילה באר, מופיעה בשמן (באר שבע ובאר טוביה). אז אם לא עכשיו ננצח - אימתי ? (רק שלא תיפתח פה, ננזפתי על ידי מאמן הקבוצה...).

רבע ראשון או תפילת 18 - אחרי חימום קצר ביום מאד קר, יצא המשחק לדרך.מודיעין פתחה עם יעל ביטן ,נטע ישראלי,נעה בן זקן, נוב קופרשטייןורעות פוגל שיינגוורטן.

ההתקפה הראשונה של מודיעין, הסתיימה בשלשה של נוב, מה שנתן ביטחון גדול לכולן.יכולת טובה בהגנה, עצרה את באר שבע שוב ושוב וגם כשהן הגיעו לזריקות טובות הכדור לא רצה להיכנס. מן העבר השני, אזורית צפופה של באר שבע, הכריחה את שחקניות מודיעין לזרוק מרחוק ולמעט השלשה הראשונה, הכדורים לא כל כך נכנסו.

עונשין אחד של נטע ואחד של רעות וכבר 5 - 0 . המשחק ניראה שהולך להיות ארוך מאד, אבל שוב נוב בסל 2 ויעל עם שתי שלשות וכבר 13 - 0 , לא יאומן . נטע ורעות השלימו רבע מדהים, שהסתיים ב 0-18 למודיעין.

רבע שני או בכל זאת הגענו למרות הכול - בבאר שבע נכנסה לשחק הרכזת המחליפה והיא הצליחה סוף סוף לקלוע ולהעיר את חברותיה ובעיקר את הסנטרית שלהן אתי מימון. בעוצמה הקצב ירד וחמש הדקות הראשונות של הרבע, הסתיימו ב 4-7 למארחות, אבל 7-22 למודיעין עד כה. יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, הכניס את קרן יקר למגרש, בכדי לתגבר את ההגנה ואת הריבאונד והיא עשתה עבודה מצוינת.

נטע התעוררה וקלעה 4 נק’ נוספות (היא קלעה את כל 8 נק’ של מודיעין מתחילת הרבע ) באר שבע הוסיפה 4 משלה והתוצאה 26 - 11 . יעל העלתה ל 28 - 11 ומודיעין קיבלה את הכדור לשש השניות האחרונות של המחצית.

יעל קבלה כדור בתחילת המגרש ורצה עד קצהו השני בפינה מחוץ לקשת, זרקה עם הבאזר שלשה גדולה שהעלתה את ההפרש ל 20 נק’.31 - 11 במחצית לעוצמה מודיעין.

רבע שלישי-עכשיו הגיע תורה של מודיעין לתקוף את הסל המכושף. לא סתם באר שבע החטיאה כל כך הרבה זריקות במחצית הראשונה. מודיעין המשיכה לשחק באותו סגנון, אבל הכדורים לא רצו להיכנס. מצד שני המקומיות כבר נכנסו לקצב, שלטו בריבאונד ההתקפה ולמרות שאחוזי הקליעה שלהן לא השתפרו פלאים, הן קיבלו עוד ועוד הזדמנויות.

נעה קלעה סל חשוב ונטע הוסיפה נקודה מהעונשין, אבל הרבע התאפיין בהמון החטאות של כולן וכך מודיעין צברה שלוש נקודות בלבד ברבע השלישי, ולמזלה, באר שבע קלעה רק 12 נקודות והרבע השלישי הסתיים ב 34-23 למודיעין ותחושה של "יש משחק".

רבע רביעי - המשחק המשיך צמוד אס"א המשיכו לנגוס בהפרש והקליעות של שחקניות מודיעין, פשוט לא נכנסות , 42 - 36 למודיעין .

שוב פסק זמן של יאיר, "רק חדירות לסל, חייבים להכריח את השופט לשרוק עבירות, להפסיק לזרוק שלשות"- אלה היו ההוראות . גם עד אז כל הנקודות ברבע ( 8 ) הושגו קרוב לטבעת, אבל היו יותר זריקות מרחוק .

ביציאה מפסק הזמן, הכול היה ברור - להגיע לטבעת ולקו ולעצור את הגבוהה והרכזת של ב"ש ואכן הביצוע היה מושלם - חדירות של יעל ונטע, הובילו את מודיעין לריצה של 0-6 ובסיום - ניצחון גדול למודיעין 39-50 על אס"א באר שבע.

הדרך חזרה הייתה ארוכה אבל שמחה - היה שווה .

קלעיות למודיעין : יעל 19נק’ , נטע 18 נק’, רעות 6 נק’, נוב 5 ונועה 2 נק’ .

קלעיות אס"א ב"ש : אתי מימון 13 נק’ , סטפני רנקביץ 9 נק’, שרון מצרי 7 נק’, טליה ברנר 6 נק’, מיכל שלי וטל בנשחר 2 נק’ כל אחת .

במחזור הבא, מצפה למודיעין קרב תחתית חשוב נוסף, הפעם מול באר טוביה. אנחנו מצידנו הגשנו פנייה אל יתר קבוצות הליגה, להוסיף את המילה באר לשמן (מה דעתכם על הפועל באר מטה יהודה למשל?) בכדי לאפשר לקבוצה ממודיעין להתמודד מולן.....

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות