חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

טור אישי. קובי עצבני

 

טור אישי. השבוע מטפל העצבני בשני תושבי העיר שלא זכו לפירגון רב...בלשון המעטה. וכך, תוהה העצבני עד כמה רציני בעל טור בעיתונות הארצית לנוכח טיפולו בסיפור הרבנים בעיר מודיעין... וגם, על עניינים של דרך קבלת החלטות מוסדית, שנים רבות אחרי שאיוב תהה ביחס לתגמול על טוב ורע...

 

עצבני 1: הרב צ’קוטאי וה"גילוי" של הכתב ברנע
בשבוע שעבר "חשף" הכתב נחום ברנע שבצמרת ש"ס דואגים למינויי רבנים בכל חור אפשרי. אחלה חשיפה! לי לפחות היא ידועה מזה שנים. משום מה לא סברתי שהיא סקופ או משהו.

העיתונאי המהולל שיצא לי לא אחת לקרוא את הטור השבועי שלו ולהתפוצץ מצחוק על עולם הספקולציות והניחושים, חיפש, חיפש ומצא מה שגם המאבטח בפעוטון "ויצו" בעיר יודע.

טוב, זה שאיתן כבל עשה מזה רעש אפשר להבין...פוליטיקאים תמיד השתמשו בכתבים למטרותיהם. אבל כל זה לא היה מעניין אותי ולא היה מקבל אכסניה ב"עצבני" לולא דחפו לשם גם את המינוי של הרב צ’יקוטאי.

הרב צ’יקוטאי- מר ברנע!? אילו היית מכין מעט שיעורי בית, היית מוצא שהרב משמש כאן כרב שנים רבות לפני שהרב אלחרר והרב לאו חשבו בכלל להגיע לעיר.

אילו הכנת שיעורי בית היית מוצא שמשכורתו של הרב ממכבים רעות מגיעה בקושי לכדי מחציתן של משכורות שני הרבנים האלה, וגם אותה הוא מקבל מתקציב משרד הדתות המועבר לעיר. האמת שכל עניין הזכרתו של הרב צ’יקוטאי נראית לי מאוד מוזרה כאשר ידוע לכל שההוא השני, מקבל שכר כפול כשחציו מגיע ממש מכיס התושבים.

מוסר השכל...

עצבני 2: קליקות במערכת החינוך
מי אני שאסנגר על מנהלת בי"ס "היובל" גילה ציטרונוביץ? אבל בלי כלום אי אפשר:

הגב’ הנמרצת הזאת שנשלחה בעבר (בתחילת שנות ה 2000) ולא בכדי, לכבות תבערה בבי"ס במעלה אדומים, קוטפת פרס אחרי פרס. ורק דבר אחד נבצר מבינתי... כיצד זה כל כך הרבה גדודי מפקחים במשרד החינוך בהם לא מעט כאלה ש"נבעטו" למעלה בגלל "ק(כ)ישוריהם". ודווקא מנהלים מצליחים כמו הגב’ ציטרונוביץ אינם מקבלים דחיפה למעלה?

זו לא המנהלת היחידה תושבת העיר שמצליחה מאוד בתפקידה. אך לתפקידי פיקוח- חלילה... אבל מה אגיד לכם, אתם צריכים לעבוד במערכת החינוך שנתיים שלוש כדי להבין על מה אני מדבר.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות