חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הצ’קלקה בפעולה

 

אין ספק שהארוע הפלילי המשמעותי ביותר במודיעין, לא רק השבוע, אלא ככל הנראה מזה זמן רב, היה שוד בנק במרכז מסחרי במודיעין. רק שתמוה מעט שבדיווח הדוברותי של המשטרה מוקמה הידיעה במקום לפני אחרון ובאופן תמציתי במיוחד.  

 

תותים תותים תותים...
בתאריך 25.01.2012 התלונן תושב מודיעין, כי תפס אדם שגנב סחורה- סלסילת תותים, מחנות במודיעין.

המתלונן, בעל החנות, שכר חוקר פרטי על מנת לברר את זהות האדם שנוהג לגנוב סחורה הנמצאת בפתחה של החנות בשעות הבוקר המוקדמות עוד בטרם בעל החנות מגיע למקום. עוד הוסיף המודיע, כי במהלך ארבעת החודשים האחרונים נוהגים לגנוב ירקות מהמקום.

ביום רביעי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, הבחין המודיע בחשוד שמגיע לפתחה של החנות ולוקח דבר מה מהמקום. בבדיקה מצא כי החשוד לקח סלסילת תותים. המודיע הזמין צוות סיור למקום, ואלה עיכבו את החשוד- תושב מודיעין. החשוד הודה בגניבת הסלסילה, והודה כי לקח באופן דומה גם ביום האתמול. הוא הכחיש כי לקח סחורה במהלך ארבעת החודשים האחרונים. החשוד נחקר, ושוחרר בתום חקירתו.

השוטרים העירו. הנוסעת קיללה
ביום רביעי בשעות הבוקר, העירו שוטרי סיור לנהג לאחר שהוריד נוסעת על מעבר חצייה. נוסעת הרכב לא נותרה חייבת: קיללה את השוטרים ובהמשך כשביקשו ממנה להתלוות אליהם אף תקפה אותם. החשודה נעצרה נכבלה ונלקחה לתחנה כאשר היא ממשיכה להשתולל ולקלל גם בתחנת המשטרה. בחיפוש שנערך בתיקה במשטרה נמצא סם מסוג חשיש. החשודה נחקרה ונעצרה. בתום חקירתה שוחררה על ידי בימ"ש .

שוד בנק
ביום רביעי בצהרים הגיע אדם לסניף בנק אוצר החייל ברחוב עמק זבולון 26 שלף אקדח מול הכספרית והראה לה פתק עליו היה רשום "שוד". הכספרית הכניסה כסף לשקית ואז יצא החשוד מהמקום. ניידות הגיעו למקום נערכו סריקות ולא אותר איש, החקירה נמשכת.

קטטה באולם שמחות
ביום שישי בשעה 00:30 התקבל מידע על קטטה רבת משתתפים באולם שמחות בישפרו סנטר במודיעין . שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר מעורבים שעליהם כתמי דם.

במקום נעצר חשוד שעל פי חומר החקירה היה בין החוגגים באירוע ושמע את העובדים מדברים על בנות יהודיות שהיו ברחבת הריקודים. על פי עדויות נכנס החשוד לתוך המטבח והכה במקום באמצעות קרש את אחד מהעובדים וגרם לו לחבלות ושטפי דם בגופו ופניו .

שבמהלך האירוע הוברר שארבעת עובדי המטבח במקום הינם תושבי שטחים בלי אישור שהייה והם עוכבו לתחנת המשטרה לחקירה ביחד עם בעל המקום. השב"ח שהותקף באירוע ושלטענת בעל המקום הציג בפניו תעודת זהות ישראלית נעצר ונכלא ולאחר מכן שוחרר . מעצרו של החשוד שהכה הוארך עד ליום 30/1/12 .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות