חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עדכונים. לרשום ולזכור

 

שני עדכונים חשובים לתושבי מודיעין: האחד חידודים והבהרות לדרכי רישום למוסדות חינוך, לאחר שהשבוע החלה ההרשמה. והשני, על שינויים קרובים ביכולת להתנייד ולנוע בסמוך לתחנת הרכבת מודיעין-מרכז. כדאי שתשימו לב- בעיקר מי מכם שמחנים ומגיעים ברגל... שלא תגידו לא ידענו!

 

חינוך. עדכון רישום לגנים
ביום רביעי האחרון, 25.1.2012 החלה העירייה ברישום הילדים למוסדות החינוך העירוניים: גני הקדם חובה, גני החובה, כיתות א’ וכן הרישום לבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים.

ההרשמה באתר האינטרנט העירוני מיועדת לתושבי העיר בלבד. בדרך זו ניתן לחסוך הגעה והמתנה בעמדות הרישום בבניין העירייה.

מהעירייה נמסר כי השיבוץ ייעשה לאחר תום המועד האחרון לרישום לגנים, בתאריך 29.2.2012 ולכן אין משמעות לתאריך הרישום כל עוד שהוא נעשה במסגרת המועד שהוקצב לו. עוד נמסר כי הורים לתלמידים ממשיכים בגנים חייבים לבצע רישום לגנים באמצעות אתר האינטרנט העירוני.

לרשות הציבור המעוניין בכך, מרכז רישום למוסדות החינוך הממוקם בעירייה ומיועד לתושבים שאינם רשומים כתושבי העיר. במקרים אלה יש להביא תעודות זהות מקוריות של שני ההורים כולל ספח בו רשומים פרטי הילדים. תושבים שעדיין אינם מתגוררים בעיר, מתבקשים להצטייד בחוזה קניה/שכירות, בטופס ביטול רישום מהרשות בה הם מתגוררים. תושבים ותיקים העוברים כתובת במהלך הקיץ ידרשו להגיע למרכז הרישום עם חוזה קניה/שכירות.

עד כה, כך נמסר, למעלה מ-3,000 ילדי העיר כבר נרשמו במהלך ששת הימים הראשונים של הרישום לגנים העירוניים, לכיתות א’ ולבתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים באמצעות אתר האינטרנט העירוני. כך עולה מנתוני מינהל החינוך של העירייה.

שינויים נוספים בכיכר העיר: יחסם המעבר להולכי הרגל
עבודות הקמת פרויקט מרכז העיר וכיכר התחבורה הראשית ממשיכות לשלב הבא, ובעקבותיהן ייערכו שינויים בהסדרי התנועה והולכי הרגל באזור החל מיום ראשון הקרוב ולמשך תקופה של מספר חודשים לתקופת הבנייה. משרד הבינוי והשיכון, יחד עם עיריית מודיעין, מכבים-רעות מתחילים בהקמתו של הגשר הצפוני המשלים את כיכר התחבורה בהיקף של 360 מעלות ועובר מעל השיקוע העתידי של שדרות החשמונאים.

בשל כך ייסגר מעבר הולכי הרגל לבאים מכיוון עמק זבולון ומגרשי החנייה המשרתים את באי הרכבת. הולכי הרגל שיחנו בחניון הזמני הנמצא בסוף עמק זבולון, (על שטח המכללה העתידית), יצטרכו להאריך את דרכם ולחצות את שדרות החשמונאים בגשר הכניסה לשכונת אבני חן, מרחק של מספר דקות הליכה לכיוון הרכבת.

הולכי הרגל לא יוכלו לעבור בצומת הרמזורים הזמני הקיים כיום, שכן במקום יחלו עבודות חפירה להשלמת שיקוע שדרות החשמונאים ובניית הגשר של כיכר התחבורה. שילוט הכוונה יוצב במקום לקראת השינויים. לצורך העבודות ייסגר גם החניון הצפוני של פארק ענבה הכולל 80 מקומות חנייה. שטח החניון ישמש לשטח הערכות ועבודה של הקמת הגשר. העירייה ממליצה לנוסעי הרכבת להחנות את רכביהם בחניון הבריכה העירונית הכולל 350 מקומות חנייה וחניון הזמני על שטח המכללה המונה 120 מקומות חנייה. בעירייה מסבירים כי שני החניונים יספיקו להכיל את כל כלי הרכב המחנים במרכז העיר מידי יום.

חשוב לציין כי תנועת כלי הרכב במקום לא תפגע, ולא תהיה הפרעה ליוצאים ברכב משכונת אבני חן ועמק זבולון הפונים ימינה לכיכר. גם ליורדים משדרות החשמונאים לא תהיה כל בעיה בנסיעה אל כיכר התחבורה. במקביל לבניית הגשר הצפוני, תחל בעוד מספר חודשים גם הקמת הגשר הנופי, המחבר בין מרכז העיר לפארק ענבה. כיום החלק המערבי של הכיכר בנוי על סוללת עפר זמנית שתסולק עבור בניית הגשר. בזמן העבודות, שייקחו כשנה וחצי, ייבנה מעקף זמני לתנועה בתוך כיכר התחבורה. בכל מקרה בעקבות בניית הגשר הנופי לא צפויים להיחסם כבישים במרכז העיר. בעירייה מבקשים מתושבי העיר לנהוג בערנות לכל השינויים והעבודות במרכז העיר, ומנוסעי הרכבת להקדים ולבוא ביום ראשון הקרוב לפני יציאת הרכבות על מנת שלא לאחרן.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות