חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: לחוקים דרבי משלהם...

 

סיבוב ראשון בליגה הארצית לנשים בכדורסל, הגיע ביום חמישי האחרון לסיומו ובמסגרתו נערך הדרבי, שבו ארחה עוצמה מודיעין, את מכבי מכבים - רעות

 

עוצמה התייצבה למשחק ללא רעות וקרן, מה שהבטיח שהמאמן יאיר פרסטמן, יישאר גלמוד על הספסל במהלך המשחק....

מכבים - רעות לעומתן, הגיעו עם סגל מלא, ביחד איתן הגיע הגשם, שאיים להפסיק את המשחק בשל טפטוף בלתי פוסק על הפרקט (או מה שזה לא יהיה).

גם הח"מ, החליט לוותר על ההזדמנות לראות את טום ואדל רבים על מסך הטלוויזיה והגיע ביחד עם הבלוק הצהוב המפורסם, בהופעת בכורה העונה....

מה לא הגיע-

המזכירות. זאת אומרת - הגיעו, אבל לאולם אחר....
הקהל- ביציע נצפו - דניאל רבר- שחקנית גבוהה ומוכשרת, תמר בליץ - ששיחקה בעבר במכבים - רעות, מיכל נבו - גם היא ממכבים-רעות ועוד מספר ילדים של שחקניות. כל זה ביחד, הגיע במקרה הטוב ל 10 צופים.
מגב לניגוב רצפה (איפה אב הבית שצריך אותו?) - אני מקווה שבאולם של עירוני ב’,קיים לפחות אחד כזה...

שופט המשחק, עמד בפני המשחק השלישי ברציפות לאותו ערב והסביר למזכירות(שהגיעה לבסוף) כי הוא עוד הספיק לשפוט את בוטרייט ואת ארל ויליאמס ואפילו את שירי אהרון - כשזו שיחקה קט סל....

החמישיות-
מודיעין פתחה
עם - נטע ישראלי, יעל ביטן, טל קרן, נוב קופרשטיין ונועה בן זקן.
מכבים רעות, פתחה עם שירה גבעון, רחל סוחר, אורנה קסלר, מאיה קנולר וטל אופק.

רבע ראשון - פתיחה קטלנית של מכבים - רעות. קסלר הפכה שני ריבאונדים בהתקפה לארבע נקודות ולאחר שתי דקות 2-8 לאורחות. ארבע רצופות של טל אפק ושלשה של ליאור שקד, שעלתה מהספסל, ומכבים - רעות ביתרון 3-15. מנגד, טל קרן, מצאה את נוב פנויה לשלשה ולאחריה הוסיפה סל משלה. רחל סוחר הקדימה את הבאזר וסיימה את הרבע הראשון בתור הקלעית המובילה - עם שש נקודות. 9-22 למכבים רעות בסיום הרבע.

רבע שני - אגי פרייריך זומר ודקלה עוז - עלו בחמישייה של מכבים - רעות ומודיעין עדיין ללא חילוף... ארבע נקודות של נטע ומסירה גדולה של יעל לנועה, צימקו ל 16-25 ושלחו את איתי נתיב לקחת פסק זמן. שירי אהרון דירבנה את חברותיה ונתיב ביקש מהן "לשחק פשוט". הכדורים הלכו פנימה לקסלר (8 נק’ ברבע) ולזומר (6 נק’ ברבע). יעל ניסתה לשכנע את הכדור להיכנס "אם את רוצה - הוא ייכנס" עדכן אותה יאיר. הפער כבר הגיע ל 20 הפרש לטובת מכבים- רעות, אבל ממש

לפני סיום הרבע, יעל שברה את הנאחס עם שלשה ובמחצית 22-39 למכבים - רעות.קסלר עם 13 נק’ -קלעית בולטת במכבים - רעות. במודיעין - שלוש שחקניות צברו 5 נק’ כל אחת.

רבע שלישי- חלק א’-נפתח עם תן ולך גדול בין טל ונטע ומתפרצת של יעל, שהפך לסל של נוב והפער ירד ל 13טל אופק ציננה את ההתלהבות עם שלשה וטל קרן המשיכה לצלוף בצבע. ליאור שקד הגיעה לשלוש עבירות ומנגד - טל קרן הגיעה לארבע משלה. יאיר קיבל עדכון מהמזכירות אבל ידע שאין לו ממש מה לעשות ("אשא עיני אל ההרים - מניין יבוא עזרי?")- אין מי שתחליף אותה. דקה לאחר מכן, היא כבר ישבה על הספסל עם חמש עבירות.

רבע שלישי חלק ב’ ורבע רביעי - כאן למעשה, נגמר החלק הספורטיבי של המשחק, שהמשיך במתכונת של חמש מול ארבע. דקלה עוז שלטה בריבאונד ההתקפה וניצלה זאת לקלוע 9 נק’ בחצי השני.
ברבע האחרון, הפער כבר הגיע ל 24 הפרש 34-58. בחמש דקות האחרונות, יעל עם שני סלים ושלושה אסיסטיםונוב עם שתי שלשות, צימקו את הפער ובסיום - 46-64 למכבי מכבים - רעות על עוצמה מודיעין.

העתיד - לאחר הפגרה, מכבים - רעות במשחק העונה מול מכבי גדרה ועוצמה מודיעין, בשני קרבות תחתית רצופים - מול באר שבע ובאר טוביה.

קלעו למכבים רעות - אורנה קסלר 16 נק’ (13 בראשונה) + 5 ריב’, דקלה עוז 11 נק’ + 9 ריב’, אגי פרייריך זומר 8 נק’, טל אופק 7 נק’ + 3 אס’, רחל סוחר 6 נק’, אידית שיו וליאור שקד - 5 נק’ כל אחת, מאיה קנולר 4 נק’ + 5 ריב’ ושירה גבעון - 2 נק’. כן שותפה - שרית ניסים.

קלעו למודיעין - יעל ביטן 14 נק’ 8 ריב’ ו 5 אס’, נוב קופרשטיין 11 נק’ כולל שלוש שלשות, טל קרן - 8 נק’ ו 5 ריב’, נועה בן זקן 7 נק’ ו 8 ריב’ ונטע ישראלי 7 נק’ 3 אס’ ו 3 חט’.

יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, מסכם: "תחילתו של המשחק לא העידה לשמחתי על סופו , ההינו מהוססים בהגנה ואפשרנו למכבים רעות לשחק על הצדדים החזקים שלהן שהם : יתרון גובה מוחלט ומשחק קבוצתי מהיר,בהתקפה ההינו מהוססות .

כל עוד אורנה קסלר הייתה על המגרש גם לא היה לנו אפשרות אמיתית לעצור אותה. בהמשך הצלחנו קצת ליצור בהתקפה ולעצור בהגנה וקצת לאזן את המשחק .

בחצי השני הכדור נע טוב יותר בין כל השחקניות טל קרן יצרה לעצמה מצבי קליעה טובים וגם לאחרות, והייתה מעורבת מאד במשחק.

נעה בן זקן במשחק טוב מאד עם 7 נק’ ו8 ריב. יעל נטע ונוב כרגיל לקחו אחריות ועשו נק’ , אומנם אחוזי הקליעה היו פחות טובים אך על זה קרדיט להגנה של מכבים רעות.

בסוף למרות יתרון מוחלט של מכבים רעות במשחק ההפרש היה לא גדול .

וזאת הזדמנות להודות להן על משחק הוגן וספורטיבי ."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות