חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת העל - הנה אנחנו באות.....

 

לתיכון מו"ר מכבים - רעות, יש היסטוריה בליגת העל התיכונית. בהתחלה הייתה זו נבחרת הכדורעף, תחת שרביטו של גולן כימיה ולאחר מכן, היו אלו שחקני הכדורסל - בניצוחם של שי שפירא, תם פולובין וחבריו. רק דבר אחד היה חסר - והוא נבחרת נשית שתעפיל לליגת העל

 

נבחרות הכדורסל והכדורעף, זכו כבר באליפויות המחוז והשתתפו באליפויות הארציות, אבל עדיין לא העפילו לליגת העל. והנה, משק הכנפיים של ההיסטוריה, הגיע השבוע (כפי שניתן לראות בתמונה) הגיע למכבים - רעות.

נבחרת כדורעף בנות, כיתות י’ -יב’ של תיכון מו"ר, זכתה לפני חנוכה באליפות המחוז ויצאה בתחילת השבוע להשתתפות באליפות הארצית, שהתקיימה במטה אשר.

ביום הראשון היו 3 בתים של 3 קבוצות בכל בית. ליום השני עלו 6 קבוצות.הקבוצות שסיימו ראשונות עלו לליגת העל והבטיחו את השתתפותן במסגרת רבע הגמר של ליגת העל. שתי הקבוצות שסיימו במקום השני, תתמודדנה על הכרטיס הנוסף לליגת העל לעונה הבאה.

יום ראשון- האליפות נפתחה בניצחון 25-17,25-18 על מבואות עירון עין - שמר ולאחר מכן ניצחה מכבים - רעות את תיכון רבין תל מונד, גם כן בתוצאה 0-2 במערכות. מה שאומר - מקום ראשון בבית והגרלה נוחה יותר לקראת היום השני באליפות.

את הלילה, בילתה הנבחרת בבית ספר שדה אכזיב.

יום שני- חוזרים לאולם בקיבוץ איילון. כבר ב 9 בבוקר, התקיים המשחק הראשון מול מבואות הנגב שובל, אשר הגיעה למקום 2 בבית שלה יום קודם לכן. מכבים - רעות הפסידה את המערכה הראשונה והקבוצה הייתה קצת בשוק ולקח לה זמן להיכנס לעניינים.

השחקניות ומאמנן - רז ספיר, לא נשברו וניצחו במערכה השנייה. הקבוצה עלתה למערכה השלישית עם מומנטום, ובזכות כמות אייסים גדולה של יעל גולדין, פתחה את המערכה בריצה של 7-0. מבואות הנגב צמצמו קצת את הפער, וליעד מור עלתה מהספסל ב14-9 להגיש סרב, עשתה אייס והמערכה הסתיימה ב 9-15 וניצחון 1-2 למכבים - רעות.

בכדי להבטיח את העלייה לליגת העל, על תיכון מכבים-רעות היה לנצח גם במשחק האחרון שנותר להן, בכדי לא להסתבך בחישובי מערכות, את תיכון ליידי דייויס תל אביב.

שחקניות מבואות הנגב, עודדו גם הן את התל אביביות, כי ניצחון שלהן יכול היה לעזור להן לעלות לליגת העל.

שחקניות מו"ר, לא הורידו מתח ולחצו כל המשחק. המשחק הסתיים בניצחון 0-2 והקבוצה סיימה אליפות היסטורית ללא הפסד ועלייה לליגת העל. בסיום המשחק - השחקניות היו באופוריה - קצת בשוק ואפילו גם בכי.

למי תודה, למי ברכה: רוני אנגלנדר (הקפטנית), יעל גולדין, נועה הורביץ, לילה שרף, יעל קסלסי, שני כהן, שקד קנפו וליעד מור. וכמובן המאמן רז ספיר.

מעניין לציין כי הקבוצה לא מתאמנת באופן סדיר במסגרת בית הספר, אלא רק במסגרת הנערות.

מלווה נוסף לקבוצה, היה נסטור אפשטיין, מאמן נבחרת ישראל לנשים בעבר.

הקבוצה נהנתה מהרבה מורל ועידוד והצליחה לשבור את הקבוצות מנטלית כבר באמצע המשחק, מה שעזר להן לנצח יותר בקלות, תוך הצגת יכולת טובה בהרבה מזו שהציגו באליפות המחוז ותוך כדי עידוד בלתי פוסק אחת את השנייה.

בשביל שלוש השמיניסטיות שבחבורה (נועה, רוני ויעל), הייתה זו הזדמנות אחרונה להעפיל לליגת העל וכבר ביום שני, הן תתמודדנה מול גלילי כפר סבא, במשחק הראשון במסגרת רבע גמר ליגת העל.

תגובות: לילה שרף: "הרמה שלנו הייתה מאוד גבוהה הרבה בזכות המורל והעידוד שלנו, וגם בזכות השמיניסטיות שבלעדיהן לא יכולנו לנצח. אני מקווה ששנה הבאה נצליח להישאר בליגה ונגיע להרבה הישגים."

יעל קסלסי: "המשחקים היו קשים אבל נתנו את כולנו. שיחקנו רגוע ובתור קבוצה חזקה ומגובשת. היה מורל ומצב רוח טוב ובזכותהכיף שעשינו ניצחנו בכבוד!"

נועה הורביץ:"בתור השמיניסטיות אנחנו גאות בבנות הצעירות ושמחות שאנחנו מסיימות את התקופה הזאת בכדורעף בטעם טוב וביחד,אנחנו עשינו את שלנו ועכשיו תורן של הצעירות להמשיך ולהצליח."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות