חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף: אליפות המחוז לבנות תיכון מו”ר

 

נבחרת הבנות של תיכון מור, מכבים - רעות, זכתה באליפות מחוז ירושלים לכדורעף !!

 

לפני חודש היו אלו שחקניות הכדורסל של תיכון מור מכבים - רעות, שזכו באליפות המחוז בכדורסל ואילו בשבוע שעבר, ממש לפני החנוכה, הגיע תורה של נבחרת הכדורעף לחגוג.

הבית המוקדם -שני משחקים (נגד הניסויי ונגד עופרה) הסתיימו בתוצאה 1-2 למכבים - רעות. יתר המשחקים - הסתיימו בתוצאה חלקה יותר לטובת מכבים - רעות.

הפיינל פור המחוזי, התקיים בשבוע שעבר - ממש לפני היציאה לחופשת החנוכה. זה התחיל באולם הביתי של תיכון מור מכבים - רעות, כאשר הנבחרת המקומית, גברה 0:2 על הניסויי ועלתה לגמר המחוזי.

יומיים לאחר מכן, התקיים משחק הגמר ובו נפגשו שחקניות מכבים - רעות ואולפנת עופרה והפעם בירושלים.

הנבחרת - מורכבת משחקניות בכיתות י’ עד יב’. הקפטנית רוני אנגלנדר, נועה הורוביץ ויעל גולדין, שמשחקות במקביל גם בקבוצת הבוגרות של מ.ס. מודיעין בליגה הלאומית, לומדות בכיתה יב’, יעל קסלסי ולילה שרף, לומדות בכיתה יא’ ושאר השחקניות, הצעירות - שני כהן, ליעד מור, שקד קנפו וטל עילם.

הגמר - רז ספיר, מאמנה של מכבים - רעות, פתח עם השישייה הבאה: רוני אנגלנדר, יעל גולדין, נועה הורביץ, יעל קסלסי, לילה שרף ושני כהן. אם בשלב המוקדם, שחקניות מכבים - רעות עוד איבדו מערכה מול עופרה, הרי שבגמר זה הלך חלק יותר והסתיים בניצחון 0:3 ובאליפות נוספת לתיכון מור מכבים - רעות.

בסיום המשחק, נבחרה יעל גולדין ל M.V.P

מסכמת את המשחק ואת העונה, הקפטנית רוני אנגלנדר: "יש לציין שכל הבנות היו תותחיות לאורך כל העונה, והם הסתגלו תמיד במשחקים לכלמצב. כל מי שעלתה מהספסל בגמר שיחקה מעולה ונתנה הכול. כל אחת שיחקה עם אחראיותועשינו מעט טעויות מה שאפשר לנו לנצח בהפרש גדול".

אבל בזאת לא תמה העונה, איפה....

כבר בשבוע הבא, תתקיים במטה האליפות הארצית, שבה תתמודדנה 9 נבחרות מכל רחבי הארץ, כאשר מכבים - רעות, תפגוש ביום הראשון את מבואות עירון ואת תל מונד. שתי הראשונות בבית ימשיכו ליום הבא, לבית נוסף בן שלוש קבוצות. שתי אלופות הבתים ביום השני - יעפילו כבר השנה לרבע גמר ליגת העל התיכונית ותבטחנה את השתתפותן בליגת העל בעונה הבאה. שתי סגניות הבתים ביום השני, תתמודדנה ביניהן על כרטיס נוסף לליגת העל לעונה הבאה.

השחקניות כמובן שמחות על הזכייה באליפות המחוז, אבל הן לא יוצאות מפרופורציות. מחכה להן האליפות הארצית ובו רמת היריבות תהיה גבוהה יותר.

שתי שאלות לסיום:
1. לאורנה גושן -נשאר מקום בארון הגביעים?
2. לחברים בהתאחדות בתי הספר - אני אשמח מאוד אם פעם אחת ולתמיד, מישהו יסביר לי למה מתקיימת מערכה שלישית, במשחקים שכבר הוכרעו (הסתיימו ב 2-0). למי זה מועיל - הרי המנצחת לא יכולה להשתנות.

ואם המשחק נגמר מהר מדי - תקבעו מראש משחק שהוא הטוב מחמש מערכות ולא הטוב משלוש. אין כל ערך ספורטיבי למערכה שלישית במקרים אלו. יש רק מקום אחד שבו ממשיכים לקיים משחקים - לאחר שהתחרות הוכרעה וזה בגביע דייויס וגביע הפדרציה בטניס. והאמת - שגם שם - לא ממש ברור למה...

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות