חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים. קרובות קרובות...

 

מחזור שמיני בליגה הארצית לנשים בכדורסל וקבוצת עוצמה מודיעין, ממשיכה לחפש את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה. והפעם, היריבות התורניות- שחקניות אליצור יבנה

 

מודיעין יצאה למשחק החוץ ביבנה בהרכב מלא (לא להתלהב, לא מדובר ביותר מדי שחקניות...). היריבה, פתחה את העונה בניצחון גדול על הפועל ירושלים, הוסיפה ניצחונות על אס"א וורשה ומטה יהודה, אך מנגד ספגה מספר הפסדים בהפרשים גדולים, כך שהערכה על כוחה הייתה מעורפלת .

הרבע ראשון יצא לדרך, כאשר עוצמה פתחה בחמישייה הבאה: רעות פוגל, יעל ביטן, נטע ישראלי, נוב קופרשטיין ונעה בן זקן.

הפתיחה הייתה שקולה במודיעין כולן נגעו בכדור והתחלקו בנק’. יבנה הציגה התקפה מהירה ותנועה רבה ללא כדור שהקשתה על הגנת מודיעין ולקראת סוף הרבע ניצלה זאת לבריחה קטנה 19 - 13 ליבנה בסיומו .

רבע שני-יבנה פתחה את הרבע השני בסערה, וריצה של 9-1 בתחילת הרבע, העלתה את המארחות ליתרון 14-28.למזלנו, יעל ביטן התעוררה ושש נקודות שלה, מנעו מיבנה לסגור את המשחק כבר ברבע השני. יבנה ניצחה את הרבע השני 9-19 וירדה להפסקה ביתרון שנראה מבטיח - 22-38. במודיעין הרבו לקלוע במחצית - יעל 8 נק’ וקרן יקר שעלתה מהספסל וקלעה 4 נק’.

תוצאת המחצית 38 - 22 ליבנה כשיעל עם 8 נק’ וקרן יקר 4 נק’

משהו היה צריך להשתנות בכדי שמודיעין תוכל לנצח את המשחק, ברבע השלישי החלה ההגנה להשתפר ומודיעין עצרה את יבנה על 5 דקות ללא סל ו 9 נק’ בלבד ברבע (אחרי 19 נק’ בכל אחד מהקודמים), אולם ההתקפה עדיין לא זרמה, יעל קלעה שוב 6 נק’ ונעה עזרה עם 2 משלה , 9 - 8 ליבנה ברבע .אחרי שלושה רבעים יבנה מוליכה 47 - 30 .

ברבע הרביעי מגמת השיפור נמשכה - ההגנה שוב מנעה סל במשך כמה דקות,ההתקפה השתפרה, גם רעות וגם נטע החלו לקלוע ויחד עם יעל, הן התקרבו עד 48 - 38 ליבנה.רפיוןקל בהגנה והמארחות ביתרון 55 - 40 קצת מעל 2 דקות לסיום .

יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, ידע שזוהי ההזדמנות האחרונה לחזור למשחק. לאחר פסק הזמן שלקח, שחקניות מודיעין חזרו למשחק והפעילו שמירת לחץ על כל המגרש, שתפסה את שחקניות יבנה בלתי מוכנות.מודיעין חטפה כדורים ורצה, מה זה רצה - שעטה קדימה - שלוש נקודות של רעות, ארבע נקודות של יעל, שלשה של נעה וסל של נטע, הוליכו את מודיעים לריצה של 12-0 תוך פחות מדקה וחצי וכעת המשחק צמוד צמוד-52-55 ליבנה.

יבנה הצליחה לשבור את הלחץ וקלעה סל, נטע צימקה לארבע הפרש מהקו וכעת הכדור של המארחות. ניסיון אחרון לחטוף לא עלה יפה יבנה קלעה סל נוסף וניצחה בסיום 59 - 53

למודיעין קלעו : יעל ביטן 22 נק’ , רעות פוגל 13 נק’ , נטע ישראלי 7 נק’ , נעה בן זקן 5 נק’ , קרן יקר 4נק’, נוב קופרשטיין 3 נק’ .

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות