חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרשיית ”בוקמרקט: המועצה לצרכנות למשרד החינוך- ”יש לפצות הצרכנים שנפגעו”

 

מנכ"ל המועצה לצרכנות עו"ד אהוד פלג מתייחס לנושא "בוקמרקט" ופונה למשרד החינוך בדרישה למצוא דרך להשיב לנפגעים את כספם. במכתבו עולה ביקורת כלפי דרך ניהול המכרז "ללא בטחונות...וללא בחינת חוזקה הכלכלי של החברה הזוכה"

 

בהודעה שהועברה ל-MCITY ע"י המועצה לצרכנות, נמסר כי, מנכ"ל המועצה עו"ד אהוד פלג התייחס לנושא ואמר: "ראוי שהמשרד ימצא את האמצעים לשפות את הצרכנים שהתקשרו עם חברת בוק מרקט בהתבסס על מידע שהגיע אליהם מבתי הספר, אך בדיעבד התברר כי הניחו כספם על קרן הצבי.

למועצה לצרכנות הגיעו תלונות רבות מהורים בהם הלינו על חברת בוקמרקט- להשאלת ספרי לימוד, שזכתה במכרז להשאלת ספרי לימוד בבית הספר של ילדיהם. בדיקת המועצה לצרכנות העלתה כי החברה לא מלאה את חובותיה, והורים רבים, אשר שילמו ממיטב כספם עבור ספרים בהשאלה וילדיהם, לא קיבלו את הספרים כמובטח.

לאור ריבוי התלונות, סגירת משרדי החברה (פניות המועצה לא נענו ואף שליח המועצה שהגיע למשרדים בשעות העבודה מצא אותם מוגפים) , והעובדה כי הורים נותרו ללא ספרי הלימוד, פנה מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג למנהלת החינוך הפדגוגי, האחראים על מפעל ההשאלה בדרישה למצוא דרך להשיב לצרכנים את כספם.

במכתב מציין מנכ"ל המועצה כי "מקובל כי על עורכי מכרז לדרוש בטחונות לוידוא עמידה בדרישות המכרז וככל שלא ניתן לספק את כל השירותים על ידי ספק אחד, לווסת את הצרכים בין כמה חברות המתמודדות, ונדרש לבחון את חוזקה הכלכלי של החברה הזוכה במכרז.

לעמדת המועצה לצרכנות- על משרד החינוך באמצעות המינהל הפדגוגי, להבטיח את קבלת השירותים על ידי הספקים שנבחרו."

מנכ"ל המועצה לצרכנות קורא למשרד החינוך לבחון את הכשלים שנפלו במכרז בגינם לא נבחר ספק ראוי, למצוא את הדרך לספק את הספרים, ולפצות את ההורים ששילמו ולא קיבלו התמורה.

"על משרד החינוך לדאוג להספקת הספרים גם מספק אחר וללא כל תשלום נוסף, ולסייע להשיב לידי ההורים את הכספים ששילמו בגין השירות שלא קיבלו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות