חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סנוניות 2006 במופע התרמה לחולי סרטן

 

הסנוניות ממשיכות במסורת מופעים למען הקהילה. אמש התקיים מופע הראווה למען קבוצת התמיכה בחולי סרטן במודיעין ולילדים המאושפזים במרכז שניידר

 

מאות תושבים גדשו אמש את אולם הספורט בשמשוני במופע ההתרמה השנתי של בית הספר להתעמלות "סנונית" בניהולם של רותי ואופיר זוהר. ההכנסות, מהכרטיסים שנמכרו למופע, נתרמו לקבוצת התמיכה לחולי סרטן במודיעין ולילדים חולי סרטן המאושפזים במחלקה האנקולוגית במרכז שניידר.

בערב המרגש הופיעו נבחרות האקרובטיקה של הסנוניות במופעים מושקעים, מקצועיים וומרהיבים הן בכוריאוגרפיה והן בתאורה ובסאונד. הערב נערך במעמד ראש העיר משה ספקטור, מנהל מתנ"ס מודיעין מושיק אטיק, נציגי קבוצת התמיכה לחולי סרטן במודיעין וד"ר יצחק יניב מהמחלקה האנקולוגית ילדים במרכז שניידר.

מתנ"ס מודיעין פתח לפני ארבע שנים את קבוצת התמיכה לחולי הסרטן ובני משפחותיהם ומדי שנה יש צורך בתרומות כדי להמשיך לתקצב את פעילות המנחה המקצועי. אטיק מסר שחברת "סלקום" תורמת זו השנה השנייה ברציפות 12 אלף שקל לפעילות וביחד עם התרומה של המופע אמש הקבוצה תוכל להמשיך לפעול.

אסתר גלר סבן, נציגת קבוצת התמיכה לחולי סרטן, הודתה במילים נרגשות לסנוניות על תרומתן האדירה ותיארה את היסורים שעוברים חולי הסרטן. בדבריה ציינה גלר סבן כי במודיעין והסביבה ישנם כ-500 חולי סרטן והודתה למתנ"ס שהרים את הכפפה והקים קבוצת תמיכה שבעזרת מנחה מקצועי נותנת כוחות לחולים ומאפשרת להם לחזור לשגרת החיים.

ד"ר יצחק יניב הודה לרותי זוהר ולסנוניות על המסורת של ערבי התרמה למען הילדים החולים ואמר שהכסף עוזר לתת להם קצת אור במסכת היסורים של הטיפולים הקשים.

כעשרים חברות הפורום של אומנות שימושית מאתר ynet, תרמו תכשיטים, תמונות וחפצי נוי שנמכרו בכניסה למופע. כל ההכנסות קודש לקבוצת התמיכה לחולי סרטן במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות