חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חדשות ומידע שוטף מעיר העתיד

 

לקראת חג האורים מגיע ה"גיימינג"- לחובבי ומעריצי הז’אנר. ומודיעין הודתה בשבוע שעבר למתנדביה. וגם..ממשיכה להרים את פרוייקט ה"צעירים", שבו ינסו צעירי עיר העתיד להשפיע על התנהלותה. ואל תשכחו את "במבה" שממתינה למשפחה חמה שתאמץ אותה

 

גיימינג מודיעין יוצא לדרך
הפנינג ייחודי של משחקי מחשב ואליפות ישראל בספורט אלקטרוני יתקיים לראשונה במודיעין, מכבים-רעות בחג החנוכה הקרוב תחת השם "גיימינג מודיעין".

מדובר באירוע ענק אליו צפויים להגיע אלפי מבקרים, תושבי העיר וחובבים של התחום מכל הארץ. האירוע, שיתקיים בהיכל התרבות העירוני יכלול מתחם מחשבים הכולל עמדות הדגמה והיכרות עם מגוון משחקים חדשים, תערוכה מקצועית המציגה את הפיתוחים החדשים בתחום משחקי המחשב, מפגש עם גיימרים (שחקני משחקי מחשב מקצועניים) חדשים וותיקים מכל רחבי הארץ וצפייה באליפות ישראל בספורט אלקטרוני על מסכי וידאו.

אליפות ישראל בספורט אלקטרוני, תתקיים לראשונה בעיר, ותכלול מאות שחקנים מקצועיים מרחבי הארץ שיגיעו בכדי להתחרות על תואר אלופי המדינה בכותרים: Counter-Strike, Call of Duty, Starcraft2. ההרשמה לתחרויות השונות נפתחה וניתן להירשם אליהן דרך האתר hwzone.co.il. המבקרים באירוע יוכלו לצפות במשחקים לאורך כל היום ובמשחקי הגמר אשר ישודרו על גבי מסכי ענק בליווי קריינים מקצועיים.

ניתן יהיה לצפות בהצגת פרויקטי סיום של סטודנטים ממוסדות לימוד ונציגי המוסדות השונים המלמדים משחקולוגיה בישראל וחברות הייטק בתחום המשחקים יציגו את המשחקים החדשים שלהן עבור תשתיות הסלולר והרשתות החברתיות.

שני מתחמי משחקים מיוחדים יוקמו במסגרת ההפנינג: במסגרת הארוע יתאפשר במתחם להשתמש במשחקים שפותחו עבור הטלפונים הניידים, בעלי סמארטפונים וטבלטים, בעזרת המכשיר האישי שלהם ישתתפו בתחרויות ענק ויתנסו במשחקים שונים, ויוכלו לשחק יחד עם חבריהם. בנוסף, יהיה מתחם משחקים ענק הכולל עשרות עמדות משחקים המשלבות תוכנות, משחקים וטכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בשוק,למשחק פורה בין חברים, הורים וילדיהם.

יוזם האירוע הוא תושב העיר משה פורת, איש הייטק,הפועל לקידום הצד הטכנולוגי בעיר, חובב התחום שביקר באירוע דומה והחליט להביאו לעיר בסיוע של עיריית מודיעין, מכבים-רעות והיכל התרבות העירוני לשם קידום מודיעין בקרב קהילת הגיימרים ופיתוח המשחקים בארץ.

האירוע יתקיים ביום ראשון, 25/12 בין השעות תשע בבוקר ועד עשר בלילה,במספר מסלולים המתאימים הן לגיימרים מקצועיים והן לקהל הרחב המעוניין לשחק ולהתנסות במשחקים השונים.

העירייה יצאה במבצע של חלוקת 50 כרטיסי כניסה מתנה לאירוע ל-50 הנרשמים הראשונים בדף הפייסבוק של האירוע תחת השם "עיריית מודיעין מכבים רעות". מי שלא יזכה בכרטיסים יוכל לרכוש כרטיס בעלות של 30 שקלים בלבד לכל הפעילויות באירוע כאשר כל ילד מעל גיל 5 חייב בכרטיס. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר היכל התרבות בצורה ישירה או במקום עצמו.

הוקרה למתנדבים 2011
ביום חמישי האחרון נעררך ערב ההוקרה המסורתי שמקיימת עיריית מודיעין מכבים רעות למתנדבים בעיר, בהיכל עינן שבקניון עזריאלי.

לטקס קדם יריד מתנדבים שקיים האגף לשירותים חברתיים. ביריד הציגו עשרות ארגוני המתנדבים העירוניים, המתנ"ס, המרכז הרב תחומי והארגונים הפועלים בעיר באמצעות האגף לשירותים חברתיים. ההתעניינות בדוכנים הייתה רבה ואף מספר לא מבוטל של אנשים הביעו רצון להצטרף ולהתנדב.

בטקס הופיע הזמר אבי טולדנו, האירוע המרכזי היה טקס ההוקרה למתנדבים כאשר ארבעה תושבים מתנדבים ושני ארגוני מתנדבים זכו לקבל את שי מיוחד על תרומתם לעיר ולחברה ככללה.
סיירת הורים: סיירת הורים פועלת בעיר כ-4 שנים. עשרות הורים יוצאים לפארקים בשעות הקטנות של הלילה בכל מזג אויר מצוידים בשתייה חמה ומשוחחים עם הנוער בגובה העיניים. בזכות הסיירת מאותרים בני נוער בסיכון ומצומצמות ההתנהגויות המסוכנות.

העמותה למען הקשיש: העמותה למען הקשיש חגגה זה מכבר עשור של פעילות, פיתוח שירותים והפעלתם למען גמלאי העיר. נדיר סגל מארגון ארגמן: מאז הקמת ארגון ארגמן, בשש השנים האחרונות פועל נדיר במכלול הנושאים הנוגעים לאזרחים ותיקים. הוא עוסק בנושאים קהילתיים רבים, ומקדם את שיתוף הפעולה הרב דורי.

רחלי אברהם איתן מבית הסופר: הקימה בעיר את בית הסופר למען סופרים, משוררים, אמנים וכלל היוצרים בעיר. ייסדה את כתב העת "שבילים" - כתב עת לספרות ואומנות.

פסיה שוורץ מיד שרה. כ 13 שנה מתנדבת ופועלת בפרויקט רפואת שיניים לקשישים, מטפלת בנושא ציוד הסניף ופותחת את שערי הסניף לנצרכים ב"שעות לא שעות".

תעודת הוקרה מיוחדת של מנהל אגף הרווחה יעקב אלמוג - לאילון גלעד משי"ל - שרות ייעוץ לאזרח: אילון זכה להוקרה על כך שלאחר שסיים שעות במסגרת מחויבות בשי"ל החליט להישאר ולהתנדב באופן קבוע , למרות שמתגורר בתל אביב והינו סטודנט העובד ולומד.

"מרכז הצעירים" יוצא לדרך
לפני כשלושה חודשים החלה לפעול בעיר מודיעין מנהלת "המרכז לצעירים", טלי איגלמן-בלנקי. מרכז הצעירים פועל תחת מחלקת נוער וצעירים בעמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין, מיועד לצעירים, תושבי העיר בגילאים 18-30 ויכלול בין השאר גם את החיילים והסטודנטים תושבי העיר. המרכז הוקם על מנת לתת מענה לצעירים בתחומי החיים כגון תעסוקה המקצועית ואקדמית תרבות הפנאי וכן הלאה.

בימים אלה מתרכזת פעילות המרכז בעבודת מיפוי הצרכים של תושבי העיר הצעירים וזאת במטרה ליצור מסד נתונים מפורט באשר לצעירים הגרים בעיר כיום.

בשבועות האחרונים נערכו מפגשים עם קבוצות מיקוד של צעירים תושבי העיר בגילאים של 18 עד 21 וצעירים בגילאים 21 עד 28. המפגשים התנהלו בצורת רב שיח במהלכם הצעירים שתפו את איגלמן-בלינקי בחוויות שלהם היומיומיות בעיר וסיפרו על הציפיות שלהם והשאיפות שלהם לגבי העיר, בין היתר בנושאים של תעסוקה, מקומות בילוי ולימודים.

במרכז הצעירים מזמינים את צעירי העיר להצטרף לפעילות המרכז באמצעות עמוד הפייסבוק של המרכז tzeirim modiin macabim reut

כלבה לאימוץ
במבה,כלבה מעורבת מקסימה וידידותית, גודל-קטן-בינוני, כבת 3 חודשים, מחוסנת באופן מלא. ממתינה למשפחה חמה שתאמץ אותה לחיקה. פרטים נוספים יש לפנות לשרות הווטרינרי 08-9726179

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות