חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רוטרי מעניקה מילגות לימודים

 

אם אתם בעלי תואר ראשון וגם פריקים ופעילים בארגונים חברתיים או סביבתיים, לרוטרי יש הצעה עבורכם לשדרג את עצמכם וללמוד את הנושאים הרלוונטיים- בחו"ל. על חשבון רוטרי. אתם רק תתחייבו לחזור ולפעול בעתיד בתחומים ה"רוטריוניים"

 

מועדון רוטרי מודיעין מזמין סטודנטים להגיש מועמדויות למלגות בתכנית "שוחרי שלום עולמי". 50.000 $ כל מילגה. תושבת מודיעין זכתה במילגה אשתקד. ההרשמה ברוטרי מודיעין.

לבוגרי תואר ראשון ממודיעין! רוטרי נותנת לכם הזדמנות לקבל קרוב ל 180.000 שקל כמלגת לימודים לתואר שני. הקרן הבינלאומית של רוטרי מעניקה כל שנה 60 מלגות בכל העולם במטרה לקדם הבנה, סובלנות ודו קיום בין העמים. כל מלגה, בשווי של כ 50 אלף דולר מכסה את כל הוצאות הלימודים, נסיעות, שכר לימוד דיור וכו...

הלימודים מתקיימים באחד מ"מרכזי רוטרי ללימודים בינלאומיים" הפועלים בשש אוניברסיטאות בארצות שונות: ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, ארגנטינה ויפן. בין נושאי הלימודים ישוב סיכסוכים, יחסים בינלאומיים, לימודי שלום ומקצועות קשורים לתחום.

על המועמד/ת להיות בעל/ת תואר ראשון מאוניברסיטה או מכללה מוכרת בכל תחום של מדעי הרוח והחברה, וכן להיות בעל/ת ניסיון מעשי של לפחות חמש שנים, אם בשכר ואם בהתנדבות, בפעילות קהילתית בתחומי הדו קיום ו/או בטיפול באוכלוסיות בעייתיות. כן עליו/ה לשלוט באנגלית ולהתחייב להצטרף עם שובו/ה לפעילות "רוטריונית" בעיר או באיזור מגוריו (לאו דווקא כחבר/ה במועדון רוטרי).

ההרשמה לשנים 2013/15 תהיה פתוחה עד סוף ה 15 לאפריל 2012, אך מומלץ מאד להגיש המועמדויות בהקדם .

המועמדות צריכה להיות מוגשת למועדון רוטרי מודיעין - שיעביר את הפניה לאישור רוטרי ישראל. האישור הסופי ניתן על ידי קרן רוטרי הבינלאומית.

אזור רוטרי ישראל הגיש בעבר מועמדים ללימודים בשנים 2010/12 ומועמדת אחת, מהעיר מודיעין, התקבלה ויצאה ללימודים בארצות הברית.

קרן רוטרי הבינלאומית פועלת לקידום המחקר, ההוראה, הפרסום והפצת המידע בנושאי שלום, רצון טוב, מקורות הסכסוכים ופתרונם, בהשתתפות סטודנטים ממדינות ותרבויות שונות - בשאיפה לפתח שיתוף פעולה והבנה הדדית בין בני אדם ועמיתים שוחרי שלום. בוגרי לימודי השלום של מרכזי רוטרי הוכיחו את כישרונותיהם לקידום ההבנה ושיתוף הפעולה במסגרת עבודתם בסוכנויות האומות המאוחדות, הבנק העולמי, הפרלמנט האירופי, ארגון מדינות אמריקה ועוד ארגונים ממשלתיים ואל ממשלתיים ברחבי העולם.

המעוניינים בפרטים נוספים ניתן ליצור קשר טלפוני עם יואל סלפק , נשיא, מועדון רוטרי מודיעין - 0525579040

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות