חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: מודיעין נגד יד מרדכי. לא ליקקו דבש...

 

במחזור חמישי בליגה הארצית לנשים בכדורסל, ארחה קבוצת עוצמה מודיעין את הפועל יד מרדכי. מודיעין לא שיחקה בשבוע שעבר ואילו האורחות הגיעו לאחר ניצחון על הפועל מטה יהודה

 

הסגל של מודיעין, ממשיך להיות מצומצם במיוחד ולמרות חזרתן של רעות פוגל שיינגוורטן ונוב קופרשטיין, מנה גם הפעם שש שחקניות, כאשר הנעדרות התורניות היו טל קרן וקרן יקר. מנגד, גם האורחות מיד מרדכי, הגיעו למשחק עם שש שחקניות. וזה עוד טוב לעומת הקהל, שמנה ברגעי השיא שלו, לא פחות מחמישה צופים, כולל אחד שעשה את כל הדרך מיד מרדכי, בכדי לעודד את קבוצתו...

רבע ראשון- בואו נגיד ששתי הקבוצות לא ייכנסו להיכל התהילה בזכות הרבע הזה. קליעת עונשין של נטע ישראלי, הייתה הנקודה הראשונה שנקלעה במשחק .לאחר שש דקות של משחק, התוצאה הייתה שוויון 3 - 3. יעל ביטן מסרה שני אסיסטים יפים לנועה לבן זקן ולנוב קופרשטיין, שהעלו את המקומיות ליתרון 3-7. לצערנו הרב, המומנטום לא נמשך הרבע הראשון הסתיים לו בשוויון ב 7-7. או כמו שנאמר "אנחנו מובילים על הקהל בשניים"...

רבע שני- "מה, אני עולה ?" הרבע השני עמד לצאת לדרך ואחת השחקניות ניסתה להבין האם היא צריכה להיות על המגרש. לפני מספר מחזורים, המשחק מול באר טוביה, הסתיים בארבע על ארבע וכאן, כבר בתחילת הרבע השני ניסינו לשחק ארבע על חמש..... יעל חטפה כדור, רצה מחוף לחוף והעלתה את מודיעין ליתרון 9 - 7. נטע הוסיפה חסימה גדולה בהגנה, אבל בתכלס,שתי הקבוצות המשיכו להחטיא. חמש דקות להפסקה ואנחנו בשוויון 9 - 9..

הרגע המרגש במשחק עד כה, היה חילוף בכדור המשחק, שסבל מהזעת יתר. נקודות של נטע מריבאונד התקפה ושל רעות מהקו, החזירו את מודיעין ליתרון13 -9. המשחק המשיך להיות צמוד ויד מרדכי ירדה להפסקה ביתרון זעיר - 17-19.

רבע שלישי- "רק 2 מותר" העירו לשחקנית שהתחילה להתכונן לצעדת מודיעין מוקדם מדי... חמש נקודות רצופות של רעות, כולל השלשה היחידה של מודיעין במשחק וארבע רצופות של נטע, העלו את מודיעין ל 23-26. אבל גם במצב הזה, ניתן היה לראות שמשהו לא טוב (טוב - הרבה משהו -ים)בדרך לקרות. האורחות פצחו בריצה של 0-11 והרבע השלישי הסתיים ב 28-34 ליד מרדכי.. "במשחק כזה - חמש הפרש זה כמו עשרים" , העיר מישהו. לצערנו, זכינו בהמשך גם להרגיש מה זה עשרים הפרש.... הדבר היחיד שניצחנו בו ברבע הזה, היה בעבירות (שנשרקו, לא אלו שהתבצעו בפועל) 6 -2 למודיעין.

רבע רביעי או הרע עוד לפנינו.. - מודיעין נראתה גמורה על המגרש - שתיים מהשחקניות זכו בבוקר באליפות המחוז וביחד עם שלוש שחקניות נוספות, עברו אימון בקבוצת הנערות. העייפות עשתה את שלה (ואולי גם עוד כמה דברים). חמש דקות בתוך הרבע ויד מרדכי ביתרון 32-50. יאיר פרסטמן, מאמנה של מודיעין, לקח פסק זמן וביקש מהשחקניות :"בואו נשחק. גם אם נפסיד - בואו נשחק". בשלב הזה, התחילו העבירות להישרק גם לכיוון השני ושחקניות מודיעין זכו לפגוש את המקום הזה שנקרא "קו העונשין". בסיום 38 - 58 ליד מרדכי, שבסופו של דבר,הייתה הקבוצה העדיפה על המגרש.

סטטיסטיקה - קלעו ליד מרדכי: לילך אברהם 21 נק’, שירי כהן 10 נק’, שמרית חדד ומיכל אבן 9 נק’ כ"א, אוריין מזר 5 נק’ ומרטין הראל 4 נק’.

קלעו לעוצמה מודיעין- רעות פוגל 15 נק’ (6 מ 7 מהקו) 7 ריב’ ו 3 חט’, נטע ישראלי11 נק’ ו 12 ריב’. נוב קופרשטיין 4 נק’ ו 7 ריב’, יעל ביטן 4 נק’ 5 ריב’ ו 3 אס’, רון רפאלוביץ ונועה בן זקן 2 נק’ כל אחת.

שפט - אלי בראל. לעיני 5 צופים שלמים, באולם של תיכון עירוני ב’ במודיעין.

תגובת המאמן: "קודם וכל ולמרות איך שהמשחק הסתיים אני רוצה להודות לשחקניות על המאמץ וההשקעה !!! זה לא מובן מאליו וזה לא קל לשחק 6 שחקניות, ששתיים מהן שיחקו לפני הצהריים בגמר המחוזי של ירושלים לנבחרות, וכששתי מחליפות חשובות חסרות ברוטציה .

ואכן עד אמצע הרבע השלישי עוד היינו במשחק למרות ערב קליעה לא טוב של נוב ויעל שהיו הקלעיות המובילות השנה בכל המשחקים , ומה זה במשחק ? יתרון שלוש 26 - 23 .

ואז נשברנו . שילוב של עייפות, כמה שריקות נגדנו ( לא בהכרח לא נכונות !! ) והמומנטום עבר ליד מרדכי , שהיא קבוצה יותר טובה מאיתנו וידעה איך לנצל את המצב כדי לסגור סיפור.

עד אז ההגנה עבדה מצוין ,תנועה ללא הפסק, עזרה על הגבוהה שלהן ויציאה חזרה לקלעיות לא אפשרה ליד מרדכי סלים קלים ורק ריבאונד התקפה החזיק אותן במשחק. בהתקפה הייתה חסרה לנו סבלנות , והנעת כדור לא נכונה , גרמה לאיבודים או זריקות לא נכונות שהוחטאו .

אנחנו צריכים ודחוף עוד שחקניות בסגל ואם מישהי קוראת את הכתבה ושיחקה בעבר כדורסל, מוזמנת להצטרף לאימונים ובתקווה גם למשחקים.( מיה , אסתי, איפה אתן .....?) "

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות