חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

יש אליפות!!!!

 

נבחרת הבנות של תיכון מור, מכבים - רעות, זכתה באליפות מחוז ירושלים לכדורסל !! משחק הגמר של אליפות המחוז בכדורסל, הפגיש את נבחרות תיכון מור מכבים - רעות עם תיכון בויאר הירושלמי. בקרוב המאבק על הבכורה הארצית....

 

ונפתח בקצת היסטוריה - לפני שבע שנים פחות שבעה ימים (אי שם ב 2004), שני בתי הספר נפגשו בפעם הראשונה במסגרת גמר אליפות המחוז. המשחק ההוא הסתיים בניצחון 61-46 למכבים רעות (קלעיות בולטות - ליהי לבנה 20 נק’ וטל בנטוב 16 נק’) וזכייה היסטורית באליפות המחוז. שנה לאחר מכן, המפגש היה במסגרת חצי הגמר וגם הפעם, הוא הסתיים בניצחון לנציגות קידומת 08 (בכיכובן של טל בנטוב וטל פיצ’ון).

פעם שלישית גלידה? בחזרה להווה.. יום חמישי האחרון, אולם מלחה בירושלים. יציע שלם היה מאוכלס באוהדים של בויאר, שכאמור לא היו צריכים לנסוע רחוק בכדי להגיע לאולם. לצערן של שחקניות מכבים - רעות, לא הגיע קהל מתיכון מור בכדי לעודד אותן. אבל למרות זאת - הייתה אווירה ורעש של משחק רציני.

מה שונה ממשחק כדורסל רגיל? המשחק מורכב משתי מחציות בנות 14 דקות כל אחת ושחקנית שתצבור ארבע עבירות - יוצאת מהמשחק

מכבים - רעות, פתחה את המשחק בחמישייה הבאה -נוב קופרשטיין, קרן ארמוני, יובל הכט, דורין יהודה ונטע ישראלי. בבויאר - שחקנית משמעותית הייתה פצועה ונעדרה מהמשחק.

פתיחת המשחק הייתה צמודה, כאשר יובל הכט, הייתה זו שקלעה את הסל הראשון לטובת תיכון מור. במצב של 9-6 לטובת מכבים - רעות, לקח מאמנה של בויאר פסק זמן, אבל כמו שקורה לא פעם, פסק הזמן הועיל דווקא לקבוצה שלא ביקשה אותו....

שחקניות מור הניעו היטב את הכדור, חדרו לסל, שמרו טוב בהגנה וחטפו הרבה כדורים. ההפרש הלך וטיפס למעלה והגיע ל 17 הפרש.

ההפסקה-המשימה שעמדה בפני יניב דורון, מאמנה של מור, במהלך ההפסקה, הייתה להרגיע את השחקניות ולדאוג שלא יעלו שאננות למחצית השנייה.

מחצית שנייה - מכבים - רעות המשיכה להילחם ולשמור על ההפרש. באמצע המחצית השנייה, קרן ארמוני יצאה מהמשחק בארבע עבירות. המשחק נמשך לו, כאשר ההפרש נשמר ומדי פעם אף ירד ל 12 נק’. שחקניות מכבים - רעות, לא נלחצו, שמרו על קור רוחן והעלו את הפער בחזרה למעלה.

בסיום- 49-34 לטובת תיכון מור מכבים - רעות, שחגגו אליפות בפעם השנייה (וכמו בפעם הקודמת - ניצחון ב 15 הפרש על בויאר...).

קלעו למכבים רעות- יובל הכט- 22 נקודות, נטע ישראלי- 19 נקודות, נוב קופרשטיין- 6 נקודות (2 שלשות ממרחקים לא חוקיים) וקרן ארמוני- 2 נקודות. שותפו ולא קלעו- דנה עבודי, ענבר גולדבר גודורין יהודה.

בסופו של המשחק התקיים טקס וחולקו פרסים- לחמישיית העונה, נבחרו נוב קופרשטיין ויובל הכט ואילו נטע ישראלי, זכתה ב- MVP של האליפות...

עם הגעתן לבית ספר, חיכתה לשחקניות קבלת פנים שממש חיממה להן את הלב וריגשה אותן. ניצחון זה, הבטיח סופית את השתתפותן של תיכון מור באליפות הארצית, שתתקיים כמדי שנה בגליל.

נטע ישראלי : "הגענו למשחק הזה בתחושה שאנחנו הולכות להפסיד, ואנחנו באות בשביל ליהנות ובשביל החוויהולכן הניצחון הפתיע מאוד מאוד את כולם והוא היה הרבה יותר מתוק".

"קח מקל, קח תרמיל, בוא איתי אל הגליל" - בעוד פחות משבועיים, תתקיים בגליל, האליפות הארצית, שבה ייטלו חלק 9 תיכונים מכל רחבי הארץ. בנות מור, יתמודדו בבית א’ של האליפות עם אולפנית לבנות טבריה ותיכון יצחק רבין מכפר סבא. בבית ג’, יעל ביטן וטל קרן, חברותיהן של נוב קופרשטיין ונטע ישראלי לקבוצת עוצמה מודיעין, ייטלו גם הן חלק באליפות, כאשר הן ייצגו את תיכון על שם הרב הרצוג מבית חשמונאי. שתי הקבוצות שתסיימנה ראשונות, תתמודדנה עוד השנה ברבע גמר ליגת העל התיכונית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות