חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

משטרת ישראל מחפשת מתנדבים

 

מחוז המרכז במשטרת ישראל משווע לכוח אדם איכותי באחד מצווארי הבקבוק במגע עם הציבור: מוקד 100. רק לאחרונה פורסם כיצד מוקד כזה מצליח לפשל בגדול פעם אחר פעם עד כדי פגיעה בחיי אדם. והפתרון: מתנדבים איכותיים! ומה עם תקנים מסודרים? לזה כנראה אין מספיק כסף...סוד גלוי הוא שמשטרת ישראל מצליחה להחזיק את ראשה מעל המים בעיקר בזכות המתנדבים. אז עכשיו- גם במוקד

 

"בואו להתנדב במוקד העשייה המשטרתית", כך זועקת הקריאה משטרתית לציבור בהודעה לעיתונות. וממשיכה: "משטרת ישראל מזמינה את תושבי מודיעין, מכבים-רעות להתנדב בלב העשייה המשטרתית: המשטרה מגייסת בימים אלה מתנדבים במוקד החירום 100 של המשטרה. המוקד הוא מרכז השליטה של מחוז מרכז במשטרה וכולל את כל ערי השפלה, לרבות מודיעין, מכבים-רעות.

במשטרה מעוניינים לגייס כוח אדם איכותי וברמה גבוהה המעוניין לסייע בעבודה המשטרתית המרתקת ובמיגור הפשיעה והאלימות. התפקיד במוקד, בשונה מהפעילות במשמר האזרחי המתרחשת בשטח, נעשה בתוך תחנת המשטרה ברמלה ואופי העבודה מתאימה גם לגמלאים ונשים.

על פי דרישות המשטרה, יכולים להתקבל רק מתנדבים בעלי אזרחות ישראלית ללא הגבלת גיל,ללא עבר פלילי , לאחר שירות צבאי ועם מצב בריאותי תקין".

"המועמדים צריכים לעבור ועדת קבלה ונדרשים ליכולות בסיסיות של ידיעת קרוא וכתוב בעברית ברמת שפת אם כאשר ידיעת שפה נוספת היא יתרון, והכרת ותפעול מינימאלי של מחשב היא חובה.

ראש ענף מתנדבים במחוז מרכז, רפ"ק רם וילנאי מסביר כי "למרות שהעבודה נעשית בתחנת רמלה הנמצאת במרחק עשר דקות נסיעה מהעיר ולא בתחנת מודיעין, החלטנו במשטרה בכל זאת לפנות לתושבי העיר על מנת לגייס כח אדם איכותי ומוכשר לתפקיד הרגיש. העבודה במוקד כוללת בתוכה אחריות רבה שיכולה להיות קריטית בשעת חירום, ולצדה גם הרבה סיפוק והנאה ולכן אנחנו מחפשים אנשים איכותיים המעוניינים לקחת חלק בפעילות המשטרתית".

למעוניינים נא לפנות אל רכזת המתנדבים במחוז מרכז במשטרה, מירה נפתלי ,בטלפונים : 08-9279262 050-5077031 או באמצעות כתובת המייל Mashlat.m@gmail.com

ורק הערה קטנה אחת: יפה שבמשטרה הבינו שהמגע הראשוני עם הציבור ומיון הקריאות לעזרה הוא צוואר בקבוק קריטי. אבל ככל הנראה לא מספיק קריטי כדי לפתוח תקני שיטור של ממש. "מתנדבים" יספיקו....

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות