חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני: קצת פרופורציה לא תזיק

 

הפעם מטפל העצבני במעשים שבשגרה, אבל עפ"י חוק, לעיתים הם ממש פליליים. למשל השימוש במריחואנה. לא שהוא קורה לתמיכה דווקא באותה מפלגה הזוייה...אבל לטעמו- קצת פרופורציה לא תזיק. במיוחד כאשר ההשוואה היא מול נהגים מטורפים. ולמרות העצבנות המצטברת מצליח העצבני לשחרר גם מילה טובה לפרויקט המצלמות העירוני

 

תקנה שהציבור לא יעמוד בה
יש במדינה הזו חוקים מצחיקים ולעומתם חוקים ממש לא מצחיקים: אין שבוע שמשטרת מודיעין לא משחררת איזו הודעה או שתיים על צעיר שנעצר על חצי או רבע כפית מריחואנה בכליו. וכדי להראות שיש דין ויש דיין- למסכן נפתח תיק פלילי כדת וכדין ושילך המסכן למחוק את הפשע האיום הזה של עישון מריחואנה.

המריחואנה... העשב ה"מסוכן" הזה שהררי מאמרים נכתבו עליו שהוא פחות מזיק מסיגריות ומאלכוהול, עדיין נחשב במושבותינו כפשע. זאת כאשר קבוצות ילדים נתפסות כשהן גומעות ליטרים של וודקה רצחנית על קיבה ריקה, נשלחות לבתיהן כמו היה זה משחק שובבות. וזאת כאשר ידוע לכל שהאלכוהול הוא הרוצח הכי גדול של שיקול הדעת. בודאי גדול מזה של המריחואנה. העשב ה"קטלני" הזה הניתן היום לחולים ואשר גם מבוגרים משתמשים בו בגלוי בבתיהם, במסיבות או סתם בשביל לנקות את הראש, הפך לאויב הכי גדול של המשטרה- כולל משטרת מודיעין.

אין אני בא חלילה לסנגר על השימוש בחשיש, או בסמים בכלל, שעבדכם הנאמן לא מצא לנכון להשתמש בהם, בדיוק כמו שאני לא מוצא לנכון לאכול שוקולד או גויאבה. אבל דחילקום... קצת פרופורציות.

אין זה סוד שהמריחואנה בשימוש נרחב ונפוץ. אבל אם חלילה מישהו נתפס עם גרם וחצי, הוא יובא בפני שופט כמו אחרון הפושעים הנקלים. ויפתח לו תיק שיהרוס לו את כל החיים. לא יתכן שנהג שעבר באדום וסיכן חיים של אנשים יקבל הודעת ברירת קנס, שלא לדבר על נהג שחתך מחסום של משמרות הזה"ב ואינו מקבל אפילו אזהרה, ואילו צעיר או מבוגר שלקח כמה שכטות לא מזיקות- ירשם לו הדבר לדיראון עולם.

יש דברים בחיים שהם בגדר תקנות שהציבור לא יעמוד בהן! זה אחד מהם. אז בבקשה טיפת פרופורציה. ואם תפסתם מישהו עם כמות לתצרוכת עצמית (סוחרים זה כבר עניין אחר) יאללה, תשלחו אותו הביתה ומקסימום תטילו עליו קנס כמו אותו נהג שחתך באדום.

תקנה שהציבור יעמוד בה
ואם במשמרות הזהב עסקינן: קראתי על זה לאחרונה בכמה מקומונים. מישהו צריך לשים סוף לנהגים חסרי הלב החותכים את שלטי העצור של הילדים או הפנסיונרים שכל מטרתם לתת לילדינו לחצות את הכביש בביטחון בדרך לבית הספר.

עד מתי נחכה? עד שנשמע שנהג פושע שכזה פגע בילד תמים שסמך על השלט עצור של המשמרות? מה קרה... פחות דקה בחיים תהרוג אתכם? בגלל הדקה הזו שווה להרוס חיים של ילד ושל משפחתו? הגיע הזמן שהמשטרה במקום לארוב בכל מיני פינות איזוטריות זניחות אחרי חצות בציפייה שאיזה נהג מסכן ישכח לאותת, תהיה נוכחת בקרבת הצמתים בעמקים ולו כדי להרתיע.

ואם בצמתים עסקינן, הנה בהזדמנות זאת אני רוצה לפרגן לעיריה על מבצע המצלמות אותן החלה להתקין בפארק ענאבה ובקרוב בעוד רחובות בעיר. באמת אחלה של פרויקט שאולי אם העירייה או המשטרה תנצל אותו כהלכה, הנה עוד פתרון שיעזור לבעיה עליה כתבתי לעיל- משמרות הזהב. מדוע באמת שכאשר בשעה טובה יוצפו כל הצמתים במצלמות, יוסיפו עוד כמה במקומות בהם תלמידי העיר חוצים את הכבישים וכך כל נהג שיחצה את הצומת כששלטי המשמרות מורמים, יחטוף קנס כזה שבפעם הבאה יחשוב 10 פעמים לפני שהוא נותן גז בצומת. סתם רעיון.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות