חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני: משלמים ומיללים..

 

העצבני חובט הפעם ולא בעדינות יתירה דווקא באותם הורים-תושבים שמשלמים תשלומים לא חוקיים...אבל רצים מייד אח"כ לבכות לעיתונאי שלהם. וגם...תוהה האם ההפגנות אכן מיצו את עצמן? ואולי יש מי שחמקו ממפגינים בשעריהם

 

עמוד שדרה או שרשרת סחוס שבירה?
 קראתי על הורים שמתלוננים שבגני הילדים מבקשים מהם תשלומים מעבר למה שמותר. גם קראתי את תגובת העיריה שאין לגבות מעבר למותר אלא, אם כל ההורים נתנו הסכמתם לכך.

עכשיו תסבירו לי... כי אולי אני טיפה אהבל... יש לי כאן איזו פלונטר קטן. מצד אחד לא ניתן לגבות ללא ההסכמה של כולם ומאידך הורים מתלוננים על כך בתקשורת.

ואני לא יודע למי לפנות חוץ מאשר לאותם הורים שרצו לתקשורת... מישהו לחץ אתכם?! האם זה הלחץ החברתי? או שמישהו איים עליכם?.

אז חבר’ה, חלאס מהשטויות. אתם אנשים בוגרים שבודאי יודעים את החוק לאשורו ואני סמוך ובטוח שבדקתם זאת... אתם תסבירו לי: מדוע הסכתם לשלם ורצתם אחר כך לבכות?

שילמתם? תשבו בשקט! ואם לא רציתם, היה עליכם להציג עמוד שידרה קשיח ולהתנגד לתשלומים.

ואם לא הבנתי משהו, בבקשה, האירו את עיני כי הריצה לעיתונות על כל פיפס, החוזר אליכם כבומרנג, לא ממש מאירה אתכם באור יקרות.

איך מתחילים מחאה אמיתית?
קראתי השבוע שכמה פעילים חברתיים הפגינו מול אחת מרשתות המזון בישפרו. תיכף אחזור אליהם...

לצערי הרב כל המחאה הגדולה עם כל הכבוד, הולכת להיזרק לפח האשפה של ההיסטוריה מפני שיש לנו כאן עסק עם פוליטיקאים צינים הרואים את החיים איש-איש דרך המסננת שלו, ובעיקר אלה הסקטוריאלים מהשטחים, מבני ברק ומאלעד.

אלה וגם אלה יתאבדו אבל לא יסכימו בחיים להתנתק מעטיני האוצר המאכילים ומנפחים אותם, עד שלנו לא יהיה מקום במדינה הזאת.

זו הטרגדיה האמיתית שלנו ומנהיגי המחאה התרבותית שלנו עם כל הכבוד להם, הסתירו אותה מאיתנו כדי לא להישמע שמאלנים או רודפי דת.

מחאה אמיתית, וצר לי להגיד זאת, תצליח רק אם היא לא תהיה פרווה, רק אם היא תגרום לאדון ביבי לכנס את השמיניה בחצות ליל כיפור- והמבין יבין.

בממשלה שלנו מושיבים שגרירים של מעצמה מוסלמית על כסא של גן ילדים וגורמים לנו להיות הילד השנוא של העולם, ומצד שני מלעיטים ומפחידים אותנו בסיפורי פוגי על המפלצות של איראן וחיזבאללה רק כדי שלא נשרוף בנקים ורשתות שיווק, ובורחים מהסדר עם השכנים כדי שלא נילחם על הבעיות האמיתיות שלנו.

אז לצאת שוב לרחובות? באמת לא נראה לי שזה יקרה בקרוב. אבל בינתיים החבר’ה האלה שהפגינו מול רשת המזון עשו את הדבר הכי מתבקש, עד שיקרה המפץ הגדול. והייתי מוסיף ומציע להם, לכו להפגין מול סניפי הבנקים בעיר. אלה גם אלה מוחזקים ע"י הטייקונים.

אלה תוקעים לנו מחירי ירקות ופירות מעולם אחר ואלה גובים מאיתנו עמלות על כל דבר שזז. יש לשים אוהל מחאה קבוע מול סניפי הבנקים ומשרדיהם בת"א כולל שלט: "תתביישו לכם גנבים" ולדרוש את הפסקת תשלומי העמלות הרצחניים.

ככה מתחילים מהפכות... אני חושב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות