חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

טכס לזכרה של רחל רונן

 

בטכס שקדם למשחק כדורגל בין עירוני- מודיעין למחניים- ר"ג, ביום שישי האחרון, חלקו שחקני ואוהדי שתי הקבוצות כבוד אחרון לרחל רונן ז"ל, פעילה ותיקה שהלכה לעולמה בטרם עת  

 

מועדון הכדורגל עירוני מודיעין ערך ביום שישי טכס מיוחד לזכרה של חברת הנהלת המועדון, רחל רונן ז"ל שנפטרה בשבוע שעבר, לפני משחק הידידות מול מחניים ר"ג 5 :0.

כל המשתתפים באירוע שנערך במגרש הכדורגל בעמק בית שאן ענדו סרטים שחורים על הזרוע ובכלל זה שחקני ר"ג.

בטכס השתתפו בני המשפחה הנרגשים של רונן ז"ל הבת אושרת הבן אבנר ו-6 הנכדים ובני משפחה נוספים.

במרכז המגרש הוצב שולחן עם מפה שחורה עליו תמונה גדולה של המנוחה עם סרט שחור, חוברת עם קטעי עיתונות של רחל רונן ז"ל ונרות נשמה שהדליקו בני המשפחה.

מייסד עירוני שארגן את הטכס, דוד בן-שימול, נשא דברים לזכרה ואמר לשחקנים: "אישה נהדרת ואמיצה עזבה אותנו וקשה לנו לעכל. זכרו את רחל רונן ז"ל האישה הנפלאה והמיוחדת עם החיוך התמידי, שפעלה בהתנדבות במישורים שונים למען הקהילה, לא רק היום כשהסרט השחור לזכרה על הזרוע של כל אחד מכם, אלא בכל ימות השנה".

מחזיק תיק הספורט, מוטי גרונר: "איבדנו אישה יקרה מאוד שתרמה בהתנדבות מכל הלב ועזרה להקים את עירוני מודיעין. כולנו כואבים את לכתה".

יו"ר עירוני מודיעין, עו"ד עופר רוקח: "קשה מאוד לחשוב שאישה כל כך יקרה איננה עוד איתנו. אנחנו נזכור ולא נשכח ונדאג להנציח את זכרה בצורה הראויה. תמיד נזכור אותה כאישה שנתנה דוגמא ובאה לתרום מכל הלב עם אופטימיות ואמונה בדרך החינוך וההגינות".

יוסי אבני, אוהד הקבוצה וחברה של המנוחה נשא אף הוא דברים לזכרה והבטיח: "תמיד נזכור אותה ולא נשכח. היא תשמור עלינו מלמעלה".

הבן אבנר: "אנחנו נרגשים. אמא תמיד סיפרה לנו כמה היא אהבה להתנדב למען הצלחת הקבוצה וכמה היה חשוב לה ללוות אתכם. תודה רבה לכם".

מנהל עירוני מודיעין, אילן זאנו העניק לבני המשפחה כדור למזכרת עם חתימות של השחקנים. בני משפחת רונן קיבלו צעיפים למזכרת של עירוני מודיעין.

בסיום הטכס עמדו השחקנים דקה דומייה.

בתום הטכס נערך משחק הידידות מול מחניים ר"ג שהסתיים בניצחון עירוני מודיעין 5 :0 משערים של יוני זכריה, אורי מזרחי, לי לוי, ג’ואי דימוס וציון אמיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות