חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

שיטת ’מצליח’- עובדת!

 

טור אישי. מי שלא חווה את מה שברצוני לספר, שיקום! מי בינינו, פתח את דרישות התשלום של הוט, יס, חברות הסלולר, ורץ איתם לבית המשפט לתביעות קטנות?! אין הרבה כאלה. מלבדי כמובן. כי אני הולך לזמן את החבר’ה המקסימים מאחת מחברות התקשורת לבית המשפט. מי יודע... אולי יצא מזה איזה תקדים משפטי..

 

ועל מה אני מדבר? מקרה שקורה לרבים וקרה גם לי... אתה יוצא לחו"ל ומבקש לרכוש חבילת גלישה מוגבלת לחו"ל... נגיד של שעתיים. "אין דבר כזה" יאנפף לך המוקדן, "זה הולך ב"מגה בייט". ואיך אדע כמה כל שעה שווה? "אי אפשר לדעת". טוב, זה טמטום אבל מה לעשות... תיקח את הדיל, כי העיקר לצאת לחו"ל.

עכשיו תסבירו לי אם אני סתם אהבל... רכשת חבילה מצומצמת וסגורה בדיוק כמו שרכשת פרסום ל- 4 שבועות בעיתון. מדוע מקדמי המכירות בעיתון שם מודעך תפסיק אוטומטית להתפרסם יטרחו לפנות אליך להמשיך לפרם או לחדש את העסקה ואילו טייקוני התקשורת נאדה? אף מילה. ובמקום זה מחייבים אותך ב"תעריף מזדמן" שהוא פי 10 בערך מהרגיל. כשעל הדרך הם מאשימים אותך בכך שלא אתה התקשרת לחדש את הדיל או לבקש חסימה..

ואני אומר לכם שכל חברות התקשורת עושות את הכסף הגדול שלהם רק מהטעויות "הלא מכוונות" שלהם... לי זה עלה לפני שבועיים ב- 500 שקל אבל הם עוד ישמעו ממני בבית המשפט, אבל תארו לכם כמה אנשים סופקים כפיים בייאוש ועוברים הלאה. חבר’ה, זה מסתכם במיליארדים. ואני שואל לכל הרוחות... היכן השר כחלון?! מדוע אינו מחייב את כל החברות לעצור כל דיל כשזמנו תם או לפחות לשאול אותי ואותך אם ברצוננו להמשיך. שישאל מדוע אותם מקדמים נחמדים חוזרים אליך 12 פעם ביום כדי לחתום על דיל, אבל אין להם זמן אחרי זה לעדכן אותך ובמקום זה מצפים שאתה תזכור, שאתה תפנה, שאתה תעדכן. לא חוצפה?

ויש עוד משהו שמדגדג אותי... שמתם לב ל"טעות המצערת", של המוקדן של הטייקונים כשאתה מאיר את עיניהם שגבו ממך סכומים על התראת רדאר שלא ביקשת, על חיוב מיותר בו חויבת ועל כל מיני תת סעיפים שרק עו"ד מתקדם יבין את פשרם.

כן, הוא יתנצל ויבטיח לזכות אותך כמה חודשים אחורה, אך מה עם הרוב המכריע שאינו קורא סינית של ניירת הטייקונים? אכל אותה. כן, גם כאן מדובר במיליארדים. אז עד שיקום איזה עורך דין אמיץ וילך על תביעה ייצוגית נגד הגזלנים האלה אנחנו נמשיך לקטר ולהמשיך הלאה. כן, כן תתפלאו כמה משכורות הם מכסים מה"טעויות" הללו.

אז אני לא מחכה והולך בקטנה לבית המשפט כדי לבדוק פעם אחת מה עמדת החוק והצדק, וכדי לבקש שיגזרו על הטייקון התורן לא את 500 השקלים שלי... אלא את ה- 500 ועוד חצי מיליון שקל שילכו נגיד ל....עמותות הרווחה. ותחשבו על זה בינתיים, עד שאעדכן אתכם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות