חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנוער מנגן על המים

 

 

250 בני נוער הציפו את פארק המים ברעות כדי לצפות בתחרות הלהקות 'מנגנים על המים 2011'.התחרות הפכה למסורת במועדון המוזיקה הג'ק של מחלקת הנוער והצעירים מתנ"ס מודיעין.

בכל שנה מגיעים אליה יותר ויותר בני נוער. בתחרות 'מנגנים על המים' התחרו שבע להקות נוער ממועדון המוזיקה הג'ק, על הזכות לחלוק את בימת יום הנוער בעיר (27/8) עם האמנים האורחים "מרסדס בנד" ועומר אדם, יחד עם שלושת הלהקות הזוכות בתחרות "כוכבי הבמה": להקת דרושים, אוברדרייב ולהקת השנה לשנת 2011, אולטראסאונד.

בתחרות השתתפו השנה הרבה פרצופים מוכרים מתחרויות קודמות: קו_תחתון (זוכי השנה שעברה), הלהקות קיניין, השינרז ו-ויקטור אפוטה.

ההפתעה האמיתית, לעומת זו, היא נוכחותן החזקה של להקות טריות וחדשות כגון קיק רגוזה, סופרגלו, והזוכה הנרגשת, להקת טמפוררי (Temporary).

למרות שזו היתה הופעתם הראשונה כלהקה, ולמרות שקיבלו את הספוט הפותח לאותו הערב, להקת טמפוררי סחפה את הקהל עם ביצוע לשירם "השיגעונות שלך", וזכתה לאחוז גבוה מקולות הקהל.

טמפוררי (שחר גוטמן - שירה, רועי קליין - גיטרה, אמיר אילתה - גיטרה, אסף מרקוביץ' - בס, גיא אניץ - תופים), הם להקת רוק שהוקמה לפני כחצי שנה ומאז עבדה קשה וללא הפסקה בכתיבה וחזרות במועדון הג'ק.

 את יום הנוער ב- 27 לחודש, הלהקה תפתח בביצוע לאותו השיר שהקנה להם את אותה התהילה, "השיגעונות שלך".

בתום תחרות הלהקות והכרזת הלהקה הזוכה, התפנו בני הנוער שבמקום אל בריכת השחייה של פארק המים לעוד שעה של כיף קיצי ומשחקי מים.

ניר אלהרר רכז מועדון המוזיקה הג'ק: "האירוע הזה הוא עוד הוכחה לצמיחה ולהתפתחות של מועדון המוזיקה הג'ק, הרמה המקצועית של הלהקות, כמות הלהקות המתחרות והקהל הגדול שבא להופעה, הן הוכחות חיות להצלחה. מכאן השמיים הם הגבול".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות