חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הם...מפחדים...

 

העצבני מגחך על נסיבות ה"חיבוק" לו זכו לאחרונה אנשי מחאת האוהלים ממנהיגי יש"ע. העצבני משוכנע שהפעם הם..מפחדים.. (המתנחלים). בעיקר כי נדמה להם שהם עשויים להיות היעד והמקור התקציבי בעתיד הלא רחוק

 

להתפוצץ מצחוק. קראתי שראשי יש"ע- מההתנחלויות, באו לחזק את ידי יושבי האוהלים. לא הבנתי מה בדיוק באו לחפש אלה אשר רכשו דירות בפרוטות עם משכנתאות ומענקים נדיבים. כאלה שקיבלו חינם השקעות עתק בכבישים עוקפים ובשמירה צמודה, בחינוך ורווחה. כן וגם... לאחרונה שמעתי שהולכים גם לבנות להם מוזיאונים.

זה נראה בדיוק כמו שאולי נשמע שהטייקונים באו למאהל.

מצחיק אבל זה הגיוני: מה עושה ילד שפוחד שאביו יכה אותו? מתקרב ומחבק אותו. בדיוק כמו המתאגרף המחבק את יריבו כדי לעצור את החבטות.

שלושה שבועות לא ראינו מתנחל אחד לרפואה בהפגנות, כולל בשבוע עם הפגנת ה -300.000, ומנהיגי יש"ע נדמו. והנה הם צצים ובאים "לחזק".

מדוע תשאלו... התשובה ברורה- כמו שחור על לבן: החבר’ה מההתנחלויות חיכו לראות האם העם קונה את ההפגנות, או מתייג אותן פוליטית.

ברגע שהם הבינו שזה הולך לצאת משליטה ובהפגנה הבאה יתלו השלטים- נגדם, וברגע שהבינו שהולך להיות מו"מ עם המוחים, נכנס להם פחד שמא אחת הכתובות לקיצוצים תהיה הם. ולכן הם דפקו נוכחות! ככה לריכוך שכזה.

ואני אומר לכם, עוד מס מהחברות ומאילי ההון זה יופי, אבל בפנים, בפנים, כולם יודעים שהכתובות לחתיכה הענקית החסרה הם: החרדים- הזוכים לסכומי עתק מזה שנים רבות והמוערכים בעשרות מיליארדים (ואני ממעיט), ההתנחלויות- שמשנת 67 שאבו מאות מיליארדים (ואני לא מגזים) ותקציב הבטחון- שכמו שבן כספית ממעריב כתב... "שגם כשמקצצים לביטחון זה רק כאילו".

והנה לכם סכומי עתק שיכלו לסדר חינוך חינם מגיל 3 עד תואר שני, דאגה לקשישים ולחסרי היכולת ועוד ועוד ועוד. ומיותר לפרט כי תמיד אשכח משהו.

אז זוהי הסיבה העיקרית לכך שביבי תקוע, אינו רוצה ואינו יכול לחתוך ולשנות סדרי עדיפויות מהשורש, ולכן עליו ללכת הביתה ולתת לעם לבחור מישהו אחר שיחלק את העוגה אחרת לחלוטין.

מי שיספר לכם שאין קשר בין דרישות המפגינים לשלושה הדברים שמניתי, הוא או תמים, או פוליטיקאי בגרוש. ותחשבו על זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות