חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

החל לפעול ”המרכז לצעירים”

 

"המרכז לצעירים" פרי יוזמתו של מויש לוי, יצא לדרך. מדובר בפרוייקט שנועד לתמוך את צעירי העיר בראשית צעדיהם הבוגרים-עצמאיים. טלי איגלמן-בלנקי נבחרה להרים את הפרוייקט. הצלחתה תהיה גם הצלחת העיר מודיעין לשמר ולשמור כאן את צעיריה 

 

טלי איגלמן-בלנקי, החלה לפעול במודיעין כמנהלת "המרכז לצעירים". בלנקי נבחרה במכרז לתפקיד שנערך לאחרונה. כך מדווחת השבוע דוברות עיריית מודיעין.

"מרכז הצעירים" יפעל תחת מחלקת נוער וצעירים בעמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין. המרכז הוקם על מנת לתת מענה לצעירים בתחומים שונים, כגון תעסוקה מקצועית ואקדמית, תרבות הפנאי ועוד. המרכז מיועד לצעירים, תושבי העיר בגילאים 18-30 ויכלול בין השאר גם את החיילים והסטודנטים.

בשלב הראשון תתרכז פעילות המרכז בעבודת מיפוי הצרכים של תושבי העיר הצעירים במטרה ליצור מסד נתונים מפורט

איגלמן-בלנקי, היא תושבת העיר. עלתה לישראל מארגנטינה במסגרת פעילות של תנועת הנוער "הנוער הציוני" בארגנטינה, תנועה בה היא פעילה גם כיום. בעבר היא שימשה כמנהלת תחום נהגים צעירים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים. קודם לכן עבדה איגלמן-בלנקי בסוכנות היהודית בתחום של עידוד עלייה.

מויש לוי: "המחאה החברתית ששטפה את הארץ בתקופה האחרונה מדגישה את הקשיים והאתגרים העומדים בפני צעירים בתחומים של דיור ותעסוקה בכבוד.

אם עיריית מודיעין, מכבים-רעות חפצה שילדיה יוכלו וירצו לחזור לגור בה אחרי הצבא והלימודים, יש לדאוג לפתרונות בתחום התעסוקה והדיור, לסייע להם בתחום הלימודים האקדמאים ולדאוג להם לתרבות פנאי, על מנת שיהיה להם מה לעשות בעיר. מדובר בתהליך ארוך ולא בפתרונות מהיום למחר, אבל את הצעד הראשון אנחנו עושים כעת עם הקמת מרכז הצעירים. אני מקווה שהמרכז יצמח ויתפתח עם השנים ויהפוך לאחד המרכזים הכי משמעותיים בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות