חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאהל מחאת הדיור הגיע גם למודיעין

 

אתמול זה התחיל באוהל בודד או שניים שניטעו בכניסה למודיעין. היום בצהריים יש שם כבר 5 אוהלים. האם צעירים במודיעין, שמגדלים ילדים, לומדים באוניברסיטאות, הולכים למילואים ועובדים למחייתם- בלי קצבאות תמיכה, יצליחו במחאתם המצטרפת לגל הגואה בכל רחבי הארץ

 

זה התחיל אתמול (א’) באוהל או שניים בודדים והיום הם כבר חמישה אהלים. בחום של 38 מעלות ביום שני כל דרי מאהל המחאה שהוקם רק ב-24 שעות האחרונות במודיעין, לא נמצאים בו.

הם יצאו לעבודה. כי הרי צריך לפרנס את בעלי הבתים, מס ההכנסה, הביטוח הלאומי, ביטוח הבריאות ואולי גם לקנות משהו לאכול...אם יישאר כסף.

כרגע הילדים אינם נמצאים כי הם בקיטנות. מלבד זאת, עם כל הכבוד למחאה, בחום הזה מוטב שלא יבלו בשמש הקופחת על המדשאה שצמודה ל"מפלצת" מרחוב שיר השירים, בסמוך לכניסה הראשית לעיר.

המחאה עדיין בוסרית כאן בעיר העתיד... החברה שם עוד לא החליטו על האיסטרטגיה אותה ינקטו. בינתיים עוד ועוד אהלים מתווספים. אף גוף מממן אינו עומד מאחוריהם ואינו תומך. זה נראה ספונטאני לחלוטין ולמרות החיוכים- התסכול עמוק. אולי אפילו פחד מהעתיד המאוד לא ברור ומאוד לא מבטיח.

הערב (ב’) הם יתאספו על הדשא שם בכניסה לעיר וינסו לגבש את המשכו של המאבק. על הפרק: מחאה זמנית שבסופו של דבר תביא לפירוק מאהל המחאה, או מחאה מתמשכת, שתחייב לוגיסטיקה ואורח חיים חדש.

בינתיים, בשעות הבוקר הלוהטות, יש שם שומרת מאהל, שסופרת את הדקות עד לסיום הקיטנה של הילדים ותוהה מה היא עושה הלאה, כשהקייטנות ייגמרו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות