חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

כוונות טובות- זה לא מספיק

 

כולם רוצים לפתור את בעיית הדיור שאינו בר השגה- לצעירים. העצבני מאמין לכולם, גם לראש העיר שאומר זאת- ובלי ציניות! רק שהוא מאוד סקפטי לגבי יכולת המימוש...

 

יופי חיים ביבס, יופי ראש העיר מודיעין. יופי על הצהרותיך להקמת מיזמים של בניה להשכרה. אבל ראשית בואו נודה לעזריאלי שהמיזם שלו שהצליח לדברי ראש העיר בהודעתו לתקשורת, ובואו ניתן קרדיט לביבס על כוונתו להמשיך עם זה.

עם זאת עזריאלי הינו יזם פרטי שעשה מה שעשה. אבל אדוני ראש העיר, מי ייתן לך לבנות כאן דירות 2 חדרים כש- 3 חדרים נראו לאחרונה רק בעמק איילון הוותיק. מאז איכלוס החלק הראשון של מודיעין אחז באנשי משרד השיכון בולמוס ממש של דאגה למשפחות הגדולות, ועתה הסוגיה מגיעה ללשכתו של הראיס.

למה אדוני ראש העיר מתכוון כשהוא אומר: "המשך תכנון של מרכז העיר בפרויקטים דומים". שמא יואיל מהנדס העיר לשים אצבע על המטרים הערומים האחרונים של מרכז העיר ולהסביר היכן בדיוק יקומו המיזמים ובאיזו תוכנית בניה מופיעים שם גורדי שחקים להשכרה? הרי במקום מתוכנן בנין העירייה ועוד כמה מוסדות ציבור.

אז צר לי אדוני ראש העיר, אבל כוונות טובות לחוד והמציאות העתידית הפסימית לחוד. אני אישית מאמין לך שזה מה שבכוונתך לעשות והנושא קרוב לליבך. אך מצד שני לא מאמין שמדובר יהיה בבניה ששוטפת את העיר אלא רק בפה ושם קרחות קרקע שיש סביב הקניון. כי בתוכניות שלך יתערב ללא ספק הדון הגדול במשרד השיכון, שלא ייתן לך לבנות דירות של 2 חדרים. זה טוב לשכונה ו’ בבאר שבע. במודיעין...חבל"ז..

אבל בואו נהיה אופטימיים כי מה יחזיק אותנו אם לא התקוות. וגם זה משהו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות