חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

צִיפָּה דְרִיפָּה יָמְפָּמְפּוֹנָה

 

מה הוא רגיל ומי הוא שונה? האם העובדה שמישהו קצת אחר תגרום לנו לדחות אותו? או שנדע לקבל אותו ולשלבו בינינו? לפחות לציפה דריפה, מנהלת התזמורת, לא היו שום ספקות: יולי-בולי-ומבלוני נמדד רק באיכויותיו האמיתיות. סיפור לילדים בלבד מאת סופרת הילדים חיה דניאל

 

צִיפָּה דְרִיפָּה יָמְפָּמְפּוֹנָה ילדה קטנה עם נמשים ושתי צמות ג’ינג’יות, משקפי שמש צבעוניות גדולות ונועלת נעליים ענקיות. תמיד היא גוררת עגלה ובתוכה: אורגן, כינור, מצילתיים, תופים, חצוצרה, חלילית, גיטרה גדולה וגם מיקרופון קטן.

רוצים לדעת מי זו צִיפָּה דְרִיפָּה יָמְפָּמְפּוֹנָה? צִיפָּה דְרִיפָּה יָמְפָּמְפּוֹנָה מנצחת על תזמורת גמדים.

כל שבוע מתייצבת צִיפָּה דְרִיפָּה, יחד עם התזמורת, בכל מקום שיש מסיבה או שמחה ועושה שמח לכל האורחים.

למשל בשבוע שעבר התחתנו באושר החתולה גבש והכלב אוזן. הם הזמינו את כל חיות היער והחברים הטובים, את יחזקאל הג’ירף, דובשנית השפנפנה, יוכבד האישה השמנה שחובשת תמיד כובע עם שוליים רחבים, בידה אוחזת סלסלה עם 10 בובות צבעוניות, וגם את שפמי - האיש עם השפם הארוך ארוך שתמיד חובש קסדה ומרכיב משקפיים גדולים שלא מוריד אותם.

יום אחד הופיע באחת המסיבות איש מוזר גבוה, קירח. על מותניו גלגל הצלה ובפיו קיסם ארוך, דמוי סיגריה. עמד האיש וצחק על כולם.

ראתה זאת צִיפָּה דְרִיפָּה, ניגשה אליו ושאלה מהיכן הוא ומה מעשיו במקום. האיש המוזר הביט בה ולא ענה, ניפח את גלגל ההצלה והתרומם מעלה, מעלה ונעלם בין העננים.

הביטה צִיפָּה דְרִיפָּה לשמים וחשבה: "מעניין מי האיש המוזר הזה ומה עף לשמיים. מה הוא הוא חושב לעצמו?". לאחר כמה דקות חזק האיש המוזר בדמות גמד קטן, לראשו חבש מצנפת ארוכה שכסתה אותו.

נדהמה צִיפָּה דְרִיפָּה, הביטה עליו וכעסה: "מה אתה עושה פה? מי אתה בכלל? פעם איש גדול, עכשיו גמד קטן. מה אתה צוחק עלי?!".

הביט עליה הגמד והשיב: "נעים מאוד, שמי יולי בולי ומבלוני הגמד הקטן ביותר בעולם. אני הכי חכם ואוכל לעזור לך עם התזמורת. אני יודע לשיר, לרקוד, לנגן בכל הכלים שיש לך!".

הביטה עליו צִיפָּה דְרִיפָּה, חשבה רגע והשיבה לו: "הבנתי אותך, תן לי להתייעץ עם חברי ואחזור אליך עם תשובה. בינתיים תנוח".

התייעצה צִיפָּה דְרִיפָּה עם חבריה על הגמד והצעותיו ואמרו לה: "אולי ננסה אותו ונדע אם הוא באמת חכם ויכול לעזור לנו בתזמורת וגם נרוויח גמד חדש!".

חזרה צִיפָּה דְרִיפָּה לגמד ואמרה לו: "תראה, התקבלת לתזמורת, אבל רק לניסיון. קודם כל נראה מה אתה יודע לעשות ואיך תוכל לעזור לנו ואם תהיה בסדר, תמשיך בתזמורת". "בסדר, אני שמח. לא אאכזב אתכם. אני אעשה הכל ואתם תרוויחו", אמר הגמד והלך להכיר את חבריו לתזמורת.

חלפו הימים ואולי בולי ומבלוני עמד בהבטחותיו והפך לנגן הראשי בתזמורת, שר ורקד, וכולם אהבו אותו ותזמורת הגמדים הפכה לתזמורת הטובה ביותר בעיר וכולם הזמינו אותם לאירועים ושמחות.

ואילו צִיפָּה דְרִיפָּה המשיכה לנהל את התזמורת ואפילו הצטרפו עוד גמדים חדשים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות