חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קרקס מדראנו מגיע למודיעין

 

קרקס מדראנו האיטלקי, מגדולי הקרקסים באירופה, יקים את אוהלו במודיעין בין 28.7 עד ה- 6.8. הקרקס, מותיקי הקרקסים בעולם, מציג רפרטואר עוצר נשימה ווירטואוזי ללא שימוש בבעלי חיים

 

קרקס מדראנו, הקרקס הוותיק באיטליה ואחד מהגדולים בעולם. מגיע לישראל ויופיע גם במודיעין, מכבים-רעות. הקרקס ביקר בישראל לראשונה ב- 1952 וביקורו האחרון היה לפני 6 שנים בשנת 2005 .

במודיעין יופיע הקרקס בין התאריכים 28.7 ועד ל- 6.8 ויקיים 14 מופעים באוהל ממוזג שייפרס ברחבת הכורכר מול קניון עזריאלי.

המופע יכלול מגוון רחב של מופעים החל מקבוצת "רומאשובס" (ROMASHOVS)- מופע המציג את מתקן הקפיצות המסוכן בעולם, ה"ראשן סווינג", "גלגל המוות"- מופע עוצר נשימה של דילוגים וקפיצות לגובה מעל מתקן ענק מסתובב ומאיים.

הליצן הנס, גדול ליצני אמריקה הלטינית עם קטעי ליצנות בשילוב יכולות וירטואוזיות של להטוטנות וג’אגלינג, כדור האימה- אופנוענים נועזים מברזיל במופע של מהירות בלתי נתפסת בתוך כדור ברזל שקוטרו 4.6 מטרים בלבד. המרדף המטורף- חבורת פעלולנים במופע אקרובטי מלא בקפיצות ותמרונים משעשעים בו זמנית.

פירמידת הפחד- אחת משתי הקבוצות היחידות הפעילות כיום בעולם המסוגלות לבצע פירמידה אנושית המורכבת משבעה אקרובטים, בשלוש קומות, באיזון על חבל בגובה 8 מטרים. ספיידרמן פעלולן נועז המאתגר את כוח הכבידה, ממש כמו גיבור העל המפורסם. וכמובן צוות ליצני קרקס מדראנו המלווים את המופע לכל אורכו.

הקרקס מופיע ללא חיות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות