חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גזברית העירייה מסיימת את תפקידה

 

שולי כהן, "הגזברית הנצחית" עוד מימי מועצת "מכבים-רעות", תסיים את תפקידה כגזברית העיר המאוחדת מודיעין מכבים-רעות. מכרז לגזבר/ית חדש/ה צפוי להתקיים בזמן הקרוב

 

גזברית עיריית מודיעין, מכבים-רעות שולי כהן, תסיים את תפקידה לקראת סוף שנת העבודה הנוכחית. בישיבת מועצת העיר שתתקיים היום (ד’) יתבקשו חברי מועצת העיר לאשר את בקשתה לפרישה מוקדמת בשל סיבות אישיות. שולי כהן החלה את עבודתה במועצת מכבים-רעות כסגנית גזבר המועצה בשנת 1991. לאחר הדחתו של הגזבר, ע"י ראש המועצה דאז- משה ספקטור, הפכה שולי כהן (סגניתו) לגזברית בפועל.

עם האיחוד בין מודיעין למכבים-רעות נבחרה בשנת 2003 לשמש כגזברית העירייה המאוחדת, תפקיד אותו היא ממלאת עד היום.

שולי כהן קיבלה את בקשתו של ראש העיר חיים ביבס להישאר בתפקידה עוד מספר חודשים ולסייע לממלאת מקומה, סגנית הגזברית שבי דרעי, בחפיפת התפקיד והכנת תקציב העירייה לשנת העבודה 2012. מהעירייה נמסר כי בחודשים הקרובים יתפרסם מכרז חיצוני לבחירת גזבר לעירייה.

ראש העיר חיים ביבס: "ברצוני להודות לשולי על העבודה וההשקעה הגדולה רבת השנים, הן במועצת מכבים-רעות והן בעירייה. קצב התפתחותה המהיר של העיר וצמיחתה הופכים את ניהול התחום הכספי בעירייה למשימה לא פשוטה וישנה אחריות רבה בדאגה לאיזונים הנכונים כאשר ישנם משתנים כה רבים.

גם העבודה הסבוכה בתהליך האיחוד בין העירייה למועצה הייתה לא פשוטה ואת כל זאת עשתה שולי ביעילות ומקצוענות. תחת ניהולה של מערך הכספים העירוני זכתה העירייה להישגים רבים ובניהם פרס ניהול תקין והגדרה של משרד הפנים של מודיעין, מכבים-רעות כרשות איתנה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות