חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מודיעין תארח תחרות ברייקדאנס בינלאומית במסגרת פסטיבל תרבות רחוב

 

פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי השמיני יתקיים השנה לראשונה במודיעין, מכבים-רעות, ביום רביעי הבא 6/7. זהו פסטיבל ראשון מסוגו הנערך בעיר והוא צפוי למשוך אליו אלפי בני נוער מהעיר ומערים נוספות. הפסטיבל ייערך ברחבת היכל התרבות ויכלול גם את אליפות ישראל לברייקדאנס המהווה מוקדמות לאליפות העולם בברייקדאנס

 

פסטיבל תרבות הרחוב מאגד את כל אומנויות תרבות הרחוב במקום אחד. הוא יתארח השנה במודיעין ובמסגרתו יתארחו אומנים אורחים מרחבי העולם, יתקיימו מגוון של מתחמים ופעילויות לבני נוער ומשפחות, כשגולת הכותרת: "מוקדמות אליפות העולם בברייקדאנס" לקבוצות ויחידים.

הפסטיבל יהווה צעד משמעותי לקראת פתיחת פארק אקסטרים ייחודי בעיר המיועד לבייקרים וסקי יטרים, בעלות של חמישה מיליון שקלים, המוקם בימים אלה בשכונת מוריה ע"י החברה הכלכלית.

עוד ייערך "קרב השנה" (Battle Of The Year)- תחרות בעלת שם עולמי החוגגת 22 שנות פעילות. יש המגדירים אותה אף כ"אירוויזיון של הברייקדאנס". האירוע מהווה את מוקדמות אליפות העולם בברייקדאנס לקבוצות ויחידים בישראל ומושך קבוצות רבות מכל המדינה להופיע בפני הקהל ומול צוות שופטים בינלאומי. הקבוצה הזוכה תייצג את ישראל מול הקבוצות הטובות בעולם באליפות העולם בצרפת בחודש נובמבר השנה. התחרות הפכה למסורת שבה נותנים לרקדנים הצעירים את ההזדמנות להגשמת חלומם.

במקביל לתחרות בפסטיבל יופיעו אומני תרבות רחוב מרחבי העולם שיגיעו לארץ לכבוד האירוע בהם אלופי ברייקדאנס מארצות הברית, צרפת, וספרד. באירוע יופעלו מתחמים וסדנאות והאירוע עצמו יהיה מסיבת רחוב אחת גדולה עם מגוון אומנויות הרחוב הצעירות והמגניבות הכוללות מתחם פארקור עם במות ומכשולים בניצוחם של אלופי הפארקור IPT, סדנאות היפ-הופ וברייקדאנס בהדרכת אלופי היפ-הופ וברייקדאנס, מסיבת רחוב עם D.J ומעגלי ריקודים -DJ Etainess , מתחם רמפות לפעלולי אופניים מדליקים של הרכב BikeControl, מתחם ריקודי טקטוניק פתוח עם סדנאות בהדרכת ISRATECK CREW, בימת מיקרופון פתוח של קרבות ראפ בהנחיית MC STEPPER וקיר גרפיטי ענק.

תושבים אשר המעוניינים ומתעניינים, מוזמנים להגיע כבר ביום חמישי השבוע לפארק הדגים. שם במקביל לאירועי פתיחת הקיץ, יתקיים החל מהשעה שש בערב שלב המוקדמות לתחרות היחידים באליפות ישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות