חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

ביקורת- במשתמע, וצל”ש לעיריית מודיעין

 

שלא כמנהגו, מטפל העצבני השבוע בענייני דיומא גם במילים חיוביות... ואל יקל הדבר בעיניכם.. כי בדומה לרוב בני האנוש ודרכם המקובלת להעביר ביקורת, הדרך הקלה ביותר היא הגישה השלילית. ושלא תטעו- העצבני לא מפסיק מלהעביר ביקורת, אלא שהפעם- השימוש במילים השתנה משהו...

 

עדת הצבועים בפעולה
מה זה? אני לא מבין את הצבועים האלה. מה אתם רוצים מחבר המועצה אילן בן סעדון? מה ההתנפלות המתחסדת הזו?

נכנס לו בימים אלה סגן ראש עיר בשכר, אשר תרומתו ל- 75% מהאוכלוסיה בקדנציה הקודמת שואפת לקצה השני של תרומתו ל 25% הנותרים.... את האיש (באופן אישי) אני מאוד מחבב. בגלל הסימפטיות ועור הפיל שיש לו.כי הוא יושב שנתיים וחצי וממשיך לפעול ללא שכר, למען אותה רבע אוכלוסיה.

ומעתה הוא ימשיך לעשות את אותם דברים, רק בליווי של משכורת- הלואינ עלי ועליך ושנינו יחדיו.

אבל על זה... כאילו אין לכם מילה וחצי מילה.. מה קרה? חוששים מריבונו של עולם? ואני אומר לכם אל תחששו! כי הקב"ה חושב כנראה, בדיוק כמוני.

אז אותו עזבתם בשקט. אבל על חבר מועצה פעלתן מימים ימימה, בעיקר בענייני האיש הקטן והנער הקטן- אתם מתנפלים כעדת זאבים, כי... ראש העיר הקצה לו משרד ומזכירה שתסייע לו בעבודה הברוכה.

אבל זו לא הנקודה העיקרית... אם שכחתם, בן סעדון היה אמור על פי כל דין לקבל היום משכורת שמנה בדיוק כמו הסגן השני- החדש. אבל הוא ויתר. ויתר, אבל לכם זה לא מספיק! כי פשוט נוח לכם לכסח אותו ולא את הסגן ירא ה’.

אז יאללה,תרדו ממנו! ואם אינכם מטפסים על האנשים הנכונים לכו וחפשו לכם קורבן אחר. כי העליהום הזה לא מגיע לו.

 

שאפו לעיריה על היחס לנוער הגאה
כמה מחמאות חילק לי עמיתי יואל תימנליס בשבוע שעבר... מה אגיד לכם כמעט הסמקתי. אבל בינינו.. אולי באמת צריכים מישהו שיאזן את המולקולות הטעונות הזורמות בתוכי ויספר גם על הדברים הלא מרגיזים.

ואם יש מישהו שיתאים לזה הרי זה הוא- עמיתי זה. ואני רק מקווה שלא "פלשתי לתחומו" באייטם הבא. כי מה לעשות, לעיתים בין פקעת עצבים לשריפת פיוזים, עיני גם קולטות "מעשים טובים".

וכוונתי לחסות ולגיבוי שנותנת העיריה, כפי שהגדירה זאת שוש זוקוב בידיעה שכתבה בשבוע שעבר, בהקשר להשתתפותם של בני נוער מקומי במצעד הגאווה בתל אביב: "ישנו שיתוף פעולה נדיר וחיובי עם העיריה". או כמו שצוטטה באותה ידיעה נועה זכריה מדריכה בקבוצה הבוגרת של הנוער הגאה המקומי: "שיתוף פעולה מצד העיריה הינו מקרה מיוחד בארץ".

לא פחות. נדיר? חיובי? עיריה? אז תאמינו! כן ולא סתם אלא בסוגיה שבערים אחרות הממסד בורח ממנה כמו מאש: נושא בני הנוער של קהילת הגאים המקומית, שתפש כאן תאוצה מאז הרצח בתל אביב של צעיר גאה תושב העיר.

מה אגיד לכם, כל הכבוד שבעיריה לא רק שאינם מפריעים או מגבילים, אלא אף תומכים ודוחפים. איני יודע מי בדיוק שם עושה את הפעילות הברוכה, אבל הנה גם אני לפעמים אומר שאפו לעיריה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות