חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המודל שהכזיב (?)

 

לטענתו של סגן ראש העיר (בתואר) הטרי, אילן בן סעדון, אין מתחשבים במודל המקובל עד כה, שקבע כללים למתן דוחות לבני נוער בגין רעש, ונותנים דוחות ללא התחשבות בסיכומים שהושגו בעבר. בעיריה לא רוצים להאשים איש: ”יש להפעיל שיקול דעת”.

 

טרם התחמם כסאו של סגן ראש העיר (בתואר) הטרי אילן בן סעדון, וכבר נראה שהוא עלה על מוקש קטן. העתק מכתב לחיים ביבס נשלח לידי כלי התקשורת והשאלה היא שמא המוקש בכלל הוטמן על ידו. שאלה טובה שתישאר פתוחה, מה גם שמדובר ביומיים לפני התקנת המזוזה בלשכתו החדשה.

ועל מה הרעש? לפני כשנה, כך כותב סגן ראש העיר לראש העיר, הובילו השניים ביחד מודל למתן דוחות לבני נוער המרעישים בפארקים. על פי המודל שסוכם יחד עם העיריה, המשטרה וגורמים נוספים, אין השוטרים מגישים דוחות אלא אם נעשו קודם מהלכים נוספים כגון: אזהרה ע"י הפיקוח העירוני וכן פניה להורים בטרם המערבות של משטרת מודיעין".

"לצערי בשבועות האחרונים", כותב בן סעדון שהקפיד לפתוח את מכתבו ב- "חיים יקירי", חזרה משטרת מודיעין לחלק דוחות על הקמות רעש ללא מתן אזהרה או פניה להורים וזאת כאמור בניגוד להסכמים ולמודל. הגיעו לידי תלונות רבות של בני נוער המתלוננים כי קיבלו דוח ללא הצדקה תוך זלזול והתנשאות. אבקשך לפנות לגורם האכיפה- משטרת מודיעין בראשות יורם ברינה, ולהסב את תשומת ליבו למודל תוך הקפדה לסיכומים".

בעיריה מין הסתם ולאור הנסיבות, נזהרו לא לתמוך או לתקוף איש והסתפקו בתגובה זהירה: "קיים שיתוף פעולה ותאום מלא בין העירייה ומשטרת מודיעין בנושא אכיפת הקמות הרעש בעיר. העירייה פועלת לאזן בין צרכי הצדדים ומצד אחד לתת פתרון ותעסוקה לבני הנוער בעיר ומנגד לאפשר את מנוחתם של שכנים המתגוררים בסמוך לנקודות המפגש.

כפי שסוכם בשנה שעברה, יש להפעיל שיקול דעת בכל מקרה ומקרה של הקמת רעש: לא לחלק דוחות באופן גורף כפתרון יחיד ומנגד לפעול ביד קשה במקרים בהם הקמות הרעש חוזרות ונשנות ומפריעות לתושבים המתגוררים בסמוך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות