חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורגל. קול:” אי עליית ליגה תחשב ככשלון”

 

נבחר המאמן החדש לקבוצת הכדורגל "עירוני מודיעין". עוד בטרם שריקת הפתיחה הראשונה הוא מכריז: "אי עליית ליגה כמוה ככשלון"

 

יו"ר עירוני מודיעין, עופר רוקח החתים השבוע את חגי קול (38) למאמן קבוצת הבוגרים לעונה הקרובה. רוקח סיכם עם קול לאחר שערך בתקופה האחרונה סבב פגישות עם מספר מאמנים. רוקח וקול כבר קיימו מספר פגישות עבודה ובקרוב צפוי קול להיפגש עם כל שחקני עירוני מודיעין להיכרות, שיחות אישיות והכנות לעונה הקרובה.

רוקח: "התרשמתי ממנו לטובה. גם קיבלתי על קול חוות דעת חיוביות מאנשי מקצוע בכירים. אני חושב שקול הוא האיש הנכון במקום הנכון ואני מקווה שהוא יוביל אותנו לאליפות הליגה ועלייה לליגה ב’.

מדובר במאמן צעיר אבל עם ניסיון של 5 שנות אימון וניסיון כשחקן בליגת העל עם הפועל ירושלים. קול חדור התלהבות ורצון להצליח וכבר התחיל בפגישות עם שחקנים במטרה לחזק את הקבוצה".

קול הספיק לאמן 3 שנים בבית"ר גבעת זאב בליגה ב’ ושנתיים בעירוני בית שמש מליגה ג’. בעונה השנייה בבית שמש נאבק קול מול קטמון ירושלים ממש עד לסיום העונה על העלייה אבל התקציב הענק של קטמון ושחקני החיזוק הבכירים סייעו לה לעלות.

קול: "אני גאה שבחרו בי לאמן במודיעין ואני מלא רצון ואמונה להצליח. המטרה במודיעין ברורה ומוצהרת לעלות ליגה. כל דבר מלבד עלייה ייחשב ככישלון המטרה שלי כמאמן להכין את השחקנים ולעשות עבודה טובה על המגרש מדי שבוע בסיוע הצוות הניהולי והארגוני המצויין במועדון שלא רואים כמוהו בליגות הנמוכות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות