חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אין כסף אין הפרדת אשפה

 

בעיריה לא המתינו לכספי הממשלה והחלו במיזם הפרדת הפסולת הרטובה בשכונת אבני חן. אבל התקציב לא זרם ובעירייה עצרו את הכול. השאלה... למה בכלל התחילו.

 

זה התחיל כבמשרד לאיכות הסביבה הבטיחו הרים וגבעות: תקציבים ותוכנית עבודה. השר הממונה יצא מגדרו כדי שהרשויות ייקחו את פרויקט הפרדת הפסולת הרטובה - ברצינות. ברשויות רבות הרימו את הכפפה וביניהן עיריית מודיעין.

כאמור, כאן במודיעין הרימו את הכפפה. והפרויקט החל לרוץ בשכונת אבני חן. בעירייה טוענים ש: "מרבית תושבי השכונה מפרידים היום את האשפה הביתית שלהם לזרם יבש וזרם רטוב", אלכס וינרב מפקפק: "אולי מחצית השכונה".

בעירייה מסרו בתגובה ש: "השלב הראשון של מיזם הפרדה במקור הסתיים בהצלחה בשכונת אבני חן". וינרב טוען: "אין מדובר בשלב אלא בהפסקה פתאומית ושפרויקט שכזה כשמתחילים אותו- גם מסיימים. ואם אין תקציב מראש אז בכלל לא מתחילים".

מדוע העירייה החלה את הפרויקט? זה בעצם כמו לבכות על חלב שנשפך. אבל היה בעירייה מישהו שתפס את הרכבת לפני שעזבה את התחנה, ועצר את הכל: " העירייה ממתינה להרשאות כספיות מהמשרד להגנת הסביבה על מנת להתחיל את השלב השני של התוכנית בשכונות נוספות בעיר".

אלכס וינרב אומר שיש רשויות שעדיין ממשיכות להריץ את הפרויקט מתקציבן. השאלה המתבקשת היא מדוע? והאם העירייה כאן במודיעין, יכולה לנהוג כמו רעננה וכפר סבא?.

כך או כך, בהתייחס לחלק שבפרויקט שכבר החל, בעירייה מדגישים ש: "ללא קשר לאישור ההרשאות הנוספות, המיזם ממשיך לפעול כרגיל בשכונת אבני חן והאשפה מופרדת לשני זרמים גם בתהליך הפינוי".

 

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות